МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні вказівкиКлючовими термінами, на розумінні яких базується засвоєння навчального матеріалу теми, є : договір, консенсуальний договір, реальний договір, односторонній договір, двосторонній (взаємний) договір, договір на користь третьої особи, основний договір, попередній договір, договір приєднання, непоіменовані (нетипові) договори, публічний договір, зміст договору, істотні умови договору, звичайні умови договору, випадкові умови договору, оферта, оферент, акцепт, акцептант, пролонгація договору. Під час вивчення зазначеної теми потрібно з’ясувати поняття договору, види договорів в цивільному праві, зміст договору. З метою глибокого засвоєння навчального матеріалу при самостійному вивченні теми студенту варто особливу увагу зосередити на положеннях таких нормативних актів: Цивільного Кодексу України; Закон України від від 10.12.1991 № 1956-XII «Про товарну біржу»; Закон України від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг»; Закон України від 22.05.03 № 852-IV «Про електронний цифровий підпис». 4. Зміст самостійної роботи студентів Самостійна робота студентів є важливою складовою частиною навчального процесу та має на меті закріплення та поглиблення знань та навичок, одержаних на усіх видах навчальних занять; підготовку до наступних занять, заліку, іспиту; формування культури розумової праці з чинними цивільними процесуальними правовими нормами, законодавством та практикою його застосування, розвинення самостійності та ініціативності у пошуку і набутті правових знань. Під час самостійної роботи уточнюється коло питань, що підлягають вивченню за темою, аналізується та вивчається нормативний матеріал, наукові джерела, виконуються завдання. Самостійна робота студента є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом і виконується в позааудиторний час, передбачений тематичним планом навчальної дисципліни. Питання на самостійну роботу виносяться на поточний, модульний і підсумковий семестровий контроль. Самостійна робота студентів має бути логічно пов’язана з іншими видами навчальних занять. Однак вивчення навчальної дисципліни чи окремої теми не бажано починати з самостійної роботи студентів. Від якості самостійної роботи студентів залежить якість семінарських занять, глибина їх теоретичного змісту й активність студентів. Самостійна робота є методом глибокого вивчення і творчого засвоєння студентами навчальної програми. Під час вивчення навчальної дисципліни студенти повинні навчитися самостійно мислити, поглиблювати засвоєні теоретичні знання, опановувати практичні навички прийняття управлінських рішень. Відповіді на питання повинні бути законспектовані, їхнє викладення має бути стислим і чітким, обов’язковими є посилання на використані джерела. Самостійна робота повинна носити систематичний та безперервний характер протягом усього періоду навчання. Методичне керівництво самостійною роботою здійснює керівник курсу та викладач, який проводить заняття у навчальній групі. Приступаючи до вивчення права, студент повинен вчитися юридично мислити, самостійно, без «підказок» коментарів, довідників, оцінювати ту чи іншу правову ситуацію (наприклад при вирішенні ситуаційних завдань). Більше уваги потрібно приділяти навчальній, монографічній літературі, статтям у наукових журналах. Таким чином, готуючись до занять по темі, треба: ü уважно ознайомитися з планом заняття і списком нормативних актів, що рекомендуються, та літературних джерел; ü студенти мають засвоїти методичні вказівки, вивчити відповідні питання в конспекті і підручнику; ü опрацювати нормативні акти з даної теми; ü законспектувати одну або дві наукові праці з рекомендованого списку літератури; ü використовуючи вивчений матеріал, вирішити ситуаційні завдання, вказані викладачем. Розкриваючи теоретичні питання, студенти повинні прагнути до максимально повного і чіткого викладу всіх проблем, що досліджуються. При цьому важливо показати діалектику їхнього розвитку, розкрити відмінності в трактуванні розглядуваних положень, провести порівняльний аналіз питань, що висвічуються у відповідних розділах різних підручників і у спеціальній літературі. Аналізуючи зміст правових норм, студенти мають в обов’язковому порядку давати точні і конкретні посилання на відповідні нормативно-правові акти: вказувати, коли і ким вони прийняті, відповідні статті (пункти, підпункти і т.ін.). При цьому студенти повинні звертатися безпосередньо до нормативних актів, а не викладати їх зміст за навчальною, додатковою або популярною літературою. Використовуючи коментар до законодавства, необхідно розмежувати текст коментарю від тексту самого нормативно-правового акту. Конспектування літератури не повинне носити характер механічного переписування. Літературне джерело треба обов’язково заздалегідь прочитати, не конспектуючи. Потім потрібно «пробігти» очима текст і занотувати цікаві фрагменти у вигляді цитат або своїми словами, посилаючись кожного разу на сторінку. Важливо, щоб законспектований матеріал незалежно від його обсягу, був достатній за змістовим навантаженням і логічно завершений. При використанні судової практики необхідно пам’ятати, що самі по собі постанови Пленуму Верховного Суду України чи Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ не містять норм права. Вони тільки дають їхнє офіційне тлумачення. При підготовці до семінарських та практичних занять студенти повинні використовувати рекомендовані джерела у законодавстві, серед навчальної та наукової літератури. Результати самостійної роботи студенти повинні занотовувати у свої робочі зошити з навчальної дисципліни. Викладач, який проводить семінарські заняття, перевіряє якість проведення самостійної роботи шляхом: · проведення перевірки конспектів опрацьованої літератури, яка рекомендувалася для вивчення теми навчальної дисципліни; · фронтального усного опитування; · письмового опитування студентів на початку семінарського заняття за темою; · тестування з навчальних питань теми, у тому числі тих, які виносились на самостійну роботу; · розв’язування ситуаційних завдань до тем навчальної дисципліни. З метою самостійного визначення рівня засвоєння теоретичного матеріалу студентам пропонуються питання для самоконтролю набутих знань. Читайте також:
|
||||||||
|