МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИТочність обчислень при виконанні розрахунків повинна у відповідності з «Правилами тягових розрахунків для поїзної роботи» (ПТР) [4] прийматися: 1) для мас складів (вантажних) – з округленням до 50 т; 2) для сил, що діють на поїзд (сили тяги, опору, гальмівні) – з округленням до 50 Н; 3) для крутизни схилів при вимірюванні в тисячних (проміллє, ‰) – з одним знаком після коми; 4) для питомих сил при вимірюванні в Н/кН – з двома знаками після коми; 5) для відстаней при вимірюванні в метрах (для елементів профілю) і в кілометрах (для перегонів) – з одним знаком після коми; 6) для швидкостей при вимірюванні в км/год – з одним знаком після коми; 7) для витрат пального – з округленням до 10 кг; 8) для питомих витрат пального – з округленням до 0,1 кг/104 ткм; 9) для струмів – з округленням до 5 А; 10) для витрат електроенергії – з округленням до 10 кВт·год; 11) для питомих витрат електроенергії при вимірюванні в кВт·год/ткм – з одним знаком після коми; 12) для перегінних часів ходу – розрахункове до 0,1 хв, для графіка руху поїздів – з округленням до 1 хв. На початку курсової роботи після вихідних даних необхідно привести основні характеристики локомотива. Основними характеристиками, що використовують при тягових розрахунках, є тягова характеристика локомотива, струмова характеристика локомотива або тягових електричних машин та теплові характеристики тягових електродвигунів (тягового генератора) [4]. Тяговою характеристикою локомотива називають залежність дотичної сили тяги локомотива від його швидкості . Тягові характеристики всіх локомотивів, що використовуються на залізниці, наведено в [4]. Струмова характеристика являє собою залежність сили струму робочих обмоток тягових машин або локомотива в цілому від швидкості . Ці характеристики також приведено в [4]. До теплових характеристик відносять залежності температури перегріву обмоток тягових машин та теплової сталої часу Т від сили струму. Теплові характеристики наводяться в [4]. Для електровозів значення теплової сталої часу Т є постійним для всього робочого діапазону зміни сили струму. Всі перелічені характеристики необхідно акуратно накреслити на міліметровому папері і привести на початку курсової роботи. Таблиця 1Т Читайте також:
|
||||||||
|