1. Провести аналіз профілю колії і встановити величину розрахункового підйому.
2. Спрямити профіль колії.
3. Визначити масу складу за вибраним розрахунковим підйомом.
4. Перевірити отриману масу складу на проходження зустрічних підйомів більшої крутизни, ніж розрахунковий підйом, з урахуванням використання накопиченої кінетичної енергії.
5. Перевірити можливість зрушення поїзда з місця при зупинках на роздільних пунктах (станціях).
6. Виконати перевірку маси складу по довжині приймально-відправних колій роздільних пунктів заданої дільниці.
7. Скласти таблицю і побудувати діаграми питомих рівнодіючих (прискорюючих і вповільнюючих) сил.
8. Визначити максимально допустиму швидкість руху на найбільш крутому спуску дільниці при заданих гальмівних засобах поїзда.
9. Побудувати криві швидкості , часу , струму .
10. Визначити час ходу по перегонах і технічну швидкість руху поїзда по дільниці.
11. Розрахувати час ходу поїзда по дільниці методом рівномірних швидкостей.
12. Виконати перевірку електричних машин локомотива на нагрівання.
13. Визначити витрати електроенергії – для електровоза, дизельного пального – для тепловоза.
14. Побудувати тонно-кілометрову діаграму.
Вихідні дані вибираються по табл. 1Т, 1Е, а профіль дільниці – з додатка А (за узгодженням з викладачем). Ці дані, а також розрахункові параметри заданого локомотива, обов’язково приводяться на початку роботи.