Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схема протоколу обстеження нервової системи дитини

1. Скарги

2. Анамнез захворювання

3. Анамнез життя:

4. Об’єктивне обстеження

А. Оцінка розумового розвитку і поведінки дитини:

· Активність

· Увага

· Настрій

· Комунікабельність

· Мова

· Вміння писати, читати, рахувати, малювати

· Інтелект

В. Загальний стан:

· Свідомість

· Наявність судом

· Положення хворого

С. Огляд, пальпація, перкусія:

· Голова

· Обличчя

· Хребет

D. Моторна активність:

· Активні рухи, координація рухів

ü поза Ромберга

ü пальце-носова проба

ü колінно-п’яткова проба

ü проба на діадохокінез (пронація і супінація):

· Мимовільні рухи:

· Оцінка м’язевого розвитку, тонусу і сили м’язів

· Дослідження рефлексів

а/ сухожилкові: колінний, рефлекс з двоголового м’язу, рефлекс з триголового м’язу, рефлекс з окістя променевої кістки

б/ черевні

в/ кремастерний (у хлопчиків)

г/ сідничний

д/ кон’юнктивальний, корнеальний, глотковий

е/ безумовні рефлекси (для новонароджених і дітей грудноговіку):

Е. Дослідження чутливості

· Поверхнева: больова, температурна, тактильна

· Глибока (м’язово-суглобова)

F. Дослідження вегетативної нервової системи

ü Оцінка вихідного вегетативного тонусу дитини

ü Дермографізм

G. Дослідження черепно-мозкової (ЧМ) інервації

H. Дослідження менінгеальних симптомів: ригідність потиличних м’язів, симптоми Брудзінського, симптом Керніга, симптом Лесажа (для дітей раннього віку)

5. Інтерпретація результатів додаткових методів дослідження

6. Висновок: обгрунтування синдромів ураження нервової системи

Матеріали методичного забезпечення

Питання для самоконтролю

1. Анатомо-фізіологічні особливості нервової системи у дітей. Порушення ембріогенезу як основа природжених аномалій розвитку нервової системи.

2. Методика клінічного неврологічного обстеження дітей.

3. Семіотика основних захворювань нервової системи у дітей

4. Семіотика основних синдромів (менінгеальний, енцефалітичний, судомний та ін.)

5. Особливості спинномозкової рідини у дітей та семіотика її змін при патології (при гнійних та серозних менінгітах, гідроцефалії та ін.).

6. Догляд за дітьми з патологією нервової системи.


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  5. IV. Розподіл нервової системи
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. Філогенез кровоносної системи
  8. POS-системи
  9. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  10. VI. Філогенез нервової системи
  11. Vit C (вітаміни імунної, нервової, лімфатичної, гормональної систем)
  12. А) Заробітна плата її форми та системи.




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміни, що виявляються при дослідженні ліквору | Тестові завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.