МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Схема протоколу обстеження дихальної системи дитини
Ø Характер голосу. Ø Кашель, його характер (сухий, вологий), денний, нічний, постійний. Ø Колір шкірних покривів і слизових оболонок. Ø Дихання носом (вільне, утруднене), характер виділень з носа. Ø Кількість дихань за одну хвилину, співвідношення частоти пульсу і дихання. Ø Задишка (інспіраторна, експіраторна, змішана). Ø Ритм (ритмічне, Чейн-Стокса, Біота, Куссмауля). Ø Характер дихання (поверхневе, глибоке). Ø Тип дихання (черевний, грудний, змішаний). Ø Форма грудної клітки, симетричність, участь допоміжної мускулатури в акті дихання. Ø Пальпація: ригідність, болючість, голосове тремтіння, товщина складки з обох боків. Ø Перкусія: · Топографічна. - Границі нижніх країв легень
- Рухомість нижнього краю легені справа см, зліва см. - Ширина полів Креніга справа см, зліва см. · Порівняльна перкусія – звук ясний легеневий, коробковий, тимпанічний, вкорочений, тупий (вказати локалізацію виявлених змін). Ø Аускультація: · Характер дихання, хрипи (які, локалізація), крепітація, шум тертя плеври (локалізація змін). · Бронхофонія. Ø Симптоми збільшення внутрішньогрудних лімфатичних вузлів (Коран’ї, Аркавіна, чаші Філософова, д’Еспіна).
Матеріали методичного забезпечення. Питання для самоконтролю. 1. Вікові особливості будови носа, додаткових пазух, гортані, трахеї, бронхів та легень.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|