Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схема протоколу обстеження дихальної системи дитини

  1. Скарги.
  2. Анамнез.
  3. Об’єктивне обстеження

Ø Характер голосу.

Ø Кашель, його характер (сухий, вологий), денний, нічний, постійний.

Ø Колір шкірних покривів і слизових оболонок.

Ø Дихання носом (вільне, утруднене), характер виділень з носа.

Ø Кількість дихань за одну хвилину, співвідношення частоти пульсу і дихання.

Ø Задишка (інспіраторна, експіраторна, змішана).

Ø Ритм (ритмічне, Чейн-Стокса, Біота, Куссмауля).

Ø Характер дихання (поверхневе, глибоке).

Ø Тип дихання (черевний, грудний, змішаний).

Ø Форма грудної клітки, симетричність, участь допоміжної мускулатури в акті дихання.

Ø Пальпація: ригідність, болючість, голосове тремтіння, товщина складки з обох боків.

Ø Перкусія:

· Топографічна.

- Границі нижніх країв легень

  Серед-ньоклю-чична Перед-ньоакси-лярна Середньо-аксилярна Задньо-аксилярна Лопат-кова Пара-вертеб-ральна
Справа            
Зліва            

- Рухомість нижнього краю легені справа см, зліва см.

- Ширина полів Креніга справа см, зліва см.

· Порівняльна перкусія – звук ясний легеневий, коробковий, тимпанічний, вкорочений, тупий (вказати локалізацію виявлених змін).

Ø Аускультація:

· Характер дихання, хрипи (які, локалізація), крепітація, шум тертя плеври (локалізація змін).

· Бронхофонія.

Ø Симптоми збільшення внутрішньогрудних лімфатичних вузлів (Коран’ї, Аркавіна, чаші Філософова, д’Еспіна).

  1. Інтерпретація даних допоміжного лабораторно-інструментального обстеження.
  2. Висновок.

 

Матеріали методичного забезпечення.

Питання для самоконтролю.

1. Вікові особливості будови носа, додаткових пазух, гортані, трахеї, бронхів та легень.

  1. Особливості будови грудної клітки дітей різного віку.
  2. Частота і тип дихання залежно від віку дитини.
  3. Особливості методики пальпації, перкусії і аускультації органів дихання у дітей різного віку.
  4. Семіотика кашлю.
  5. Семіотика змін перкуторного звуку.
  6. Семіотика голосового тремтіння, бронхофонії.
  7. Семіотика хрипів, крепітації.
  8. Ознаки і ступені дихальної недостатності.
  9. Синдроми ураження верхніх та нижніх дихальних шляхів.
  10. Синдром ураження плеври та плевральної порожнини.
  11. Лабораторні та інструментальні методи дослідження, які застосовуються для діагностики захворювань дихальних шляхів, їх інформативність;
  12. Основні заходи санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режимів в палаті хворого із захворюванням дихальних шляхів;
  13. Допомога при кашлі, нежиті, болях у грудній клітці, стенозуючому ларингіті, приступі бронхіальної астми.
  14. Принципи невідкладної допомоги при легеневій кровотечі, гострій дихальній недостатності.

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  5. IV. Розподіл нервової системи
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. Філогенез кровоносної системи
  8. POS-системи
  9. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  10. VI. Філогенез нервової системи
  11. А) Заробітна плата її форми та системи.
  12. А) Заробітна плата, її форми та системи.




Переглядів: 565

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні елементи догляду за дітьми з захворюваннями органів дихання та принципи надання допомоги при невідкладних станах. | Тестові завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.