Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід заняття

 

І. Організаційна частина (3 хв.)

1. Перевірити зовнішній вигляд учнів, готовність їх до заняття.

2. Відмітити відсутніх.

 

ІІ. Вступний інструктаж (10 хв.)

1. Оголосити тему, мету заняття.

2. Пояснити технологію виконання завдання.

3. Інструктаж з безпеки праці.

4. Закріпити робоче місце та дати інструктаж на робочому місці:

- інструкційна карта;

- плакат;

- інструмент;

- пристосування;

- вузли для демонтажу;

- вузли для регулювання;

- порядок виконання завдання;

- інструктаж з безпеки праці на робочому місці.

 

ІІІ. Керівництво самостійною роботою учнів (110 хв.)

1.1. Перевірити готовність ланок до виконання практичної роботи.

1.2. Перевірити засвоєння учнями змісту інструкційної карти, звернути увагу учнів на важливість цього документу.

1.3. Пояснити послідовність виконання завдання.

 

2.1. Перевірити дотримання технології демонтажних робіт.

2.2. Перевірити дотримання правил Б П при виконанні самостійної роботи.

2.3. Надати допомогу у вирішенні проблемних ситуацій.

 

3.1. Перевірити якість виконаних регулювань, засвоєння матеріалу.

3.2. Надати допомогу при вивченні роботи вузлів, при виконанні регулювань.

3.3. Слідкувати за затриманням безпеки праці.

 

4.1. Перевірити послідовність і правильність монтажних робіт, прийоми монтажу.

4.2. Перевірити якість виконання завдання.

4.3. Надати допомогу у виборі методів усунення недоліків.

4.4. Звернути увагу на дотримання правил безпеки праці.

 

5.1. Кінцевий контроль якості монтажних робіт.

5.2. Перевірити засвоєння матеріалу.

5.3. Прийняти робочі місця та інструмент.

5.4. Підвести підсумки і виставити оцінки.

 

IV. Заключний інструктаж (10 хв.)

1. Аналіз роботи ланок та окремих учнів.

2. Аналіз характерних помилок, допущених в процесі роботи.

3. Аналіз виставлених оцінок.

4. Видати завдання для самопідготовки.


 

Додаток №5 ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА РОБОТА

 

Тема: Гальмова система з пневматичним приводом (ЗИЛ-431410)

Мета: Закріпити теоретичні знання з будови і регулювання гальма. Оволодіти практичними вміннями і навиками з демонтажних, мон­тажних робіт та регулювання гальма автомобіля (ЗИЛ‑43І410).

Обладнання: Макет гальмової системи з пневматичним приводом, вузли пневматичного приводу, гальмовий механізм, набір інструменту, пристрої, плакати, інструкційно-технологічна карта.

 


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 346

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
З предмета «Будова і експлуатація вантажного автомобіля» | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.