МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методика проведення лабораторних вимірів1. Уважно оглянути лабораторну установку й вимірювальні прилади. Визначити, де перебувають органи керування процесом вимірів, виходи джерел живлення, ручки регулювання вихідної напруги, прилади для контролю струму й напруги; уточнити межі регулювання й виміру, а також, де перебувають сухі й вологі зразки. 2. Отсоединить два проведення, що йдуть від джерела живлення до елементів комутації й зразкам, і включити прилади для прогріву. 3. Взяти один з вологих зразків й установити його в контактуючий пристрій. Переконатися, що охоронне кільце не стосується верхнього електрода на зразку, а гиря не стосується охоронного кільця. Обов'язково закрити пристрій захисним кожухом для забезпечення електробезпечності. Кожух повинен установлюватися до включення напруги живлення. Знімати
кожух і міняти зразок можна тільки після закінчення виміру й відключення живлячої напруги, яке можна здійснювати або тумблером Т, або після встановлення ручками регулювання нульової напруги на виході джерела живлення. 4. Переконатися по вольтметрі, що напруга на обох виходах джерела живлення встановлено на нуль, і підключити живильні проведення до виходу джерела 0-50 В. 5. Нажати кнопку тумблера Т підключивши зразок до виходу джерела живлення. Установити перемикач П2 у режим виміру ρv. 6. Повільно збільшуючи напругу на виході джерела й контролюючи його значення по вольтметрі УИП-2, визначити по цифровому індикаторі приладу В7-27А наявність і величину струму, що протікає через зразок. 7. Установити зручне для розрахунку значення напруги (10. ...20. ...300 В) і через 1 хв записати в таблицю вимірів величину сталого струму й значення напруги. 8. Перемикачем П1 змінити полярність живлячої напруги й через 1 хв записати в таблицю вимірів значення сталого струму через зразок. 9. Перемикачем П2 установити режим виміру ρs і повторити операції по пп. 6, 7 й 8. 10.Зменшити напруга на виході джерела живлення до нуля, зняти кожух з контактуючого пристрою, замінити зразок, дотримуючи по п. 3 вказівки, і повторити виміру по пп. 6, 7, 8, 9. 11.Взяти один із сухих зразків й установити його в контактуючий пристрій, дотримуючи вимоги п. 3. 12.Підключити проведення до виходу джерела живлення 0-300 В і зробити виміри, строго дотримуючи рекомендації пп. 5-10. 13.Виміру зробити для трьох сухих і трьох вологих зразків. 14.За результатами вимірів розрахувати й занести в нижчеподану таблицю значення ρv й ρs, використовуючи формули:
(7)
(8).
15. Оцінити результати вимірів і зробити висновки по роботі.
6. Контрольні питання 1. Що називається електропровідністю? 2. Який фізичний зміст має питома провідність? 3. Які струми можуть протікати в діелектрику? 4. Чому відлік струму через зразок варто робити через 1 хв послу включення напруги? 5. Що таке ρv й ρs й які одиниці їхнього виміру в системі СИ? 6. Як впливає вологість на провідність зразків? 7. Яка особливість схеми виміру? 8. Чому виміру струму в зразку проводяться при двох полярностях живлячої напруги? 9. Як визначити, вологий або сухий зразок? Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|