МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Структурно-модульна схемаз дисципліни "Безпека життєдіяльності з основами цивільної оборони"
ЛЗ – лекційні заняття; ЛПЗ – лабораторно-практичні заняття; СРС – самостійна робота студента.
Шкала оцінки знань студентів
ВСТУП
Методичні вказівки з дисципліни “Безпека життєдіяльності з основами цивільної оборони” відображають сучасні тенденції розв'язання проблем безпеки людини. У методичних вказівках враховано: досвід Європейської системи освіти у сфері ризику, рішення першої науково-методичної конференції "Безпека життя і діяльності людини — освіта, наука, практика" та наукові дослідження у сфері безпеки людини. Людина та її здоров'я є найбільшою цінністю держави, яка докладає чимало зусиль для створення умов безпечної життєдіяльності всього населення України. Одним із головних напрямів забезпечення безпеки населення України є належна освіта з проблем безпеки.
Мета:теоретична та практична підготовка у студентів щодо створення безпечних умов діяльності і життя, опанування принципів гармонійного розвитку особистості і сталого розвитку суспільства, вивчення впливу на людину зовнішніх та внутрішніх факторів у всіх сферах її життєдіяльності. Об'єктом вивчення безпеки життєдіяльності з основами цивільної оборони є людина у всіх аспектах її діяльності (фізичному, психологічному, духовному, суспільному). Предметом вивчення є вплив на життєдіяльність та здоров'я людини зовнішніх і внутрішніх факторів. Завданням безпеки життєдіяльності з основами цивільної оборони є виявлення умов позитивного та негативного впливу на життєдіяльність та здоров'я людини зовнішніх та внутрішніх факторів, обгрунтування оптимальних умов та принципів життя.
Студент повинен: Вміти: - аналізувати та оцінювати небезпечні ситуації; - оцінити середовище перебування стосовно особистої безпеки, безпеки колективу; - самостійно приймати рішення про вжиття термінових заходів у разі виникнення екстремальних ситуацій; - забезпечити особисту безпеку в екстремальних ситуаціях; - розробляти і впроваджувати систему заходів, спрямованих на збереження здоров'я людини та її гармонійний розвиток; - визначити психофізіологічні особливості людини та їх роль у забезпеченні особистої безпеки; - оцінювати негативні фактори середовища перебування та визначати шляхи усунення їх дії на людину; - надати першу медичну допомогу в екстремальних ситуаціях собі та іншим потерпілим. Знати: - основні принципи формування безпечної життєдіяльності людини; - характеристики зовнішніх та внутрішніх негативних факторів; - вплив психофізіологічних особливостей людини на формування її безпеки; - класифікацію і нормування шкідливих та небезпечних факторів, - методи виявлення шкідливих та небезпечних факторів; - основні принципи колективної безпеки; - принципи гармонійного розвитку людини та сталого розвитку
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|