Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структурно-модульна схема

з дисципліни "Безпека життєдіяльності з основами цивільної оборони"

Модуль К-сть годин Форма контролю К-сть заходів Оцінка за захід, балів Сума балів
ЛЗ ЛПЗ СРС     max min max min
Перевірка ЛЗ
Перевірка ЛПЗ
Тестування - - - - -
Захист модуля 0,5
  Всього  
                Перевірка ЛЗ
Перевірка ЛПЗ  
Контрольна робота - - - - -
Захист модуля
  Всього      
Разом
  Залік  
                       

 

ЛЗ – лекційні заняття;

ЛПЗ – лабораторно-практичні заняття;

СРС – самостійна робота студента.

 

Шкала оцінки знань студентів

За шкалою ECTS За національною шкалою Рейтингова оцінка за шкалою навчального закладу (абсолютна к-сть балів за дисципліну)
А Відмінно 90…100
ВС Добре 75…89
DE Задовільно 60…74
FX Незадовільно 33…59

ВСТУП

 

Методичні вказівки з дисципліни “Безпека життєдіяльності з основами цивільної оборони” відображають сучасні тенденції розв'язання проблем безпеки людини. У методичних вказівках враховано: досвід Європейської системи освіти у сфері ризику, рішення першої науково-методичної конференції "Безпека життя і діяльності людини — освіта, наука, практика" та наукові дослідження у сфері безпеки людини.

Людина та її здоров'я є найбільшою цінністю держави, яка докладає чимало зусиль для створення умов безпечної життєдіяльності всього населення України. Одним із головних напрямів забезпечення безпеки населення України є належна освіта з проблем безпеки.

 

Мета:теоретична та практична підготовка у студентів щодо створення безпечних умов діяльності і життя, опанування принципів гармонійного розвитку особистості і сталого розвитку суспільства, вивчення впливу на людину зовнішніх та внутрішніх факторів у всіх сферах її життєдіяльності.

Об'єктом вивчення безпеки життєдіяльності з основами цивільної оборони є людина у всіх аспектах її діяльності (фізичному, психологічному, духовному, суспільному).

Предметом вивчення є вплив на життєдіяльність та здоров'я людини зовнішніх і внутрішніх факторів.

Завданням безпеки життєдіяльності з основами цивільної оборони є виявлення умов позитивного та негативного впливу на життєдіяльність та здоров'я людини зовнішніх та внутрішніх факторів, обгрунтування оптимальних умов та принципів життя.

 

Студент повинен:

Вміти:

- аналізувати та оцінювати небезпечні ситуації;

- оцінити середовище перебування стосовно особистої безпеки,

безпеки колективу;

- самостійно приймати рішення про вжиття термінових заходів у разі виникнення екстремальних ситуацій;

- забезпечити особисту безпеку в екстремальних ситуаціях;

- розробляти і впроваджувати систему заходів, спрямованих на збереження здоров'я людини та її гармонійний розвиток;

- визначити психофізіологічні особливості людини та їх роль у забезпеченні особистої безпеки;

- оцінювати негативні фактори середовища перебування та визначати шляхи усунення їх дії на людину;

- надати першу медичну допомогу в екстремальних ситуаціях собі та іншим потерпілим.

Знати:

- основні принципи формування безпечної життєдіяльності людини;

- характеристики зовнішніх та внутрішніх негативних факторів;

- вплив психофізіологічних особливостей людини на формування її безпеки;

- класифікацію і нормування шкідливих та небезпечних факторів,
що негативно впливають на здоров'я людини;

- методи виявлення шкідливих та небезпечних факторів;

- основні принципи колективної безпеки;

- принципи гармонійного розвитку людини та сталого розвитку
людства.

 


Читайте також:

  1. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  2. А). Схема с подвижным электродом-инструментом
  3. Баланс та загальна схема грунтоутворення
  4. Блок схема
  5. Блок-схема алгоритму.
  6. Блок-схема виконання курсової роботи
  7. Блок-схема відбору лікарських засобів для
  8. Блок-схема імітаційної моделі керування запасами
  9. Блок-схема Програма
  10. Блок-схема табулювання кубічного сплайну
  11. Види засобів КЗІ залежно від способу їхньої реалізації, їх характеристика. Типова загальна схема шифратору
  12. Геометрична схема й основні частини теодоліта




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки | Підсумковий контроль - залік.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.257 сек.