Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підсумковий контроль - залік.


МОДУЛЬ 1

Практична робота 1

Тема: Психо - фізиологічні особливості людини та безпека життєдіяльності

Контрольні запитання

1.Чи часто у Вас бувають спади і піднесення настрою?

2.Чи швидко Ви дієте і говорите, не витрачаючи багато часу на обдумування?

3.Чи виникало у Вас коли-небудь почуття, що ви нещасливі, хоча жодної причини для цього не було?

4.Чи правильно, що на спір ви здатні відважитися на все?

5.Чи ніяковієте Ви, при бажанні познайомитися з особою протилежної статі, яка Вам симпатична?

Практична робота 2

Тема: Раціональне та здорове харчування

Контрольні запитання

1. Чи змогли б Ви внести пожвавлення в невеселу ком­
панію?

2. Чи трапляються випадки, що ви говорите про речі, яких
зовсім не розумієте?

3. Чи турбуєтесь Ви про своє здоров'я?

4. Чи любите кепкувати з інших людей?

5. Чи непокоїть Вас безсоння?

 

Практична робота 3

Тема: Статистична оцінка небезпечних та шкідливих чинників для життя людини

Контрольні запитання

1. Назвіть шляхи підвищення безпеки технологічних процесів .

2. обґрунтуйте компроміс між рівнем безпеки виробництва та прибутковістю.

3. Опишіть механічні чинники та їх потенційну небезпечність .

4. Опишіть термічні чинники та їх потенційну небезпечність

5. Опишіть дію електричного струму на життя людини.

 

 

Практична робота 4

Тема: МОДЕЛЮВАННЯ І ПРОГНОЗУВАННЯ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

Контрольні запитання

1. Класифікація надзвичайних ситуацій (НС).

2. НС природнього характеру.

3. НС техногенного характеру.

4. НС воєнного характеру.

5. НС соціально – політичного характеру.

 

Практична робота 5

Тема: ОЦІНКА МОЖЛИВИХ НАСЛІДКІВ АВАРІЇ НА ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНОМУ ОБ’ЄКТІ

Контрольні запитання

1. Дати визначення “вибухонебезпечного об’єкту”.

2. Дати визначення “зона руйнувань”.

3. Можливість виникнення пожежної обстановки в районі розташування цеху.

4. Який ступінь можливого ураження виробничого персоналу?

5. Які існують рекомендації спрямовані на недопущення або зменшення ураження людей та руйнувань?

 

МОДУЛЬ 2

Практична робота 6

Тема: ОЦІНКА ХІМІЧНОЇ ОБСТАНОВКИ

Контрольні запитання

1. Що таке хімічна обстановка?

2. Дати поняття глибини поширення зараженого повітря.

3. Основні вихідні дані для визначення хімічної обстановки.

4. Як визначити стійкість отруйних речовин?

5. Дати пояснення ступеням вертикальної стійкості повітря (інверсія, конвекція, ізотермія).

Практична робота 7


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  3. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  4. I. Контроль і закріплення знань учнів
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. III. Контроль знань




Переглядів: 343

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структурно-модульна схема | Тема: ОЦІНКА РАДІАЦІЙНОЇ ОБСТАНОВКИ В НАДЗВИЧАЙНИХ УМОВАХ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.