Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні переваги та недоліки малих підприємств

Ø Адаптація до особливостей місцевих умов Ø Незалежність дій підприємця та готовність до виправданого підприємницького ризику Ø Низькі операційні видатки на управління Ø Співпадіння економічних та психологічних мотивів праці Ø Маневреність і гнучкість (флексибільність), здатність легко пристосовуватись до коливань попиту та швидко змінювати асортимент лікарських засобів та виробів медичного призначення Ø Формують конкурентне середовище
Переваги малих підприємств

Ý

МАЛІ ПІДПРИЄМСТВА У ФАРМАЦІЇ

ß

Недоліки малих підприємств
Ø Низька ринкова частка Ø Слабка технічна оснащеність Ø Відсутність оптимальної спеціалізації Ø Вразливість до впливу зовнішніх факторів: зміни цін, умов оподаткування, кредитування тощо Ø Неможливість участі у великих інноваційних проектах

 

Основні види господарських товариств,


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  4. II. Основні засоби
  5. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  6. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  7. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  8. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  9. IV група- показники надійності підприємства
  10. IV. Основні обов'язки адміністрації
  11. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  12. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства




Переглядів: 434

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація фармацевтичних підприємств за основними ознаками | Засновники та їх права

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.