Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Характеристика факторів внутрішнього середовища організації

Фактори Їх зміст Характеристика
Цілі Конкретний кінцевий стан або результат, якого хотіла би добитися група людей, працюючи разом 1) розвиток - наміри аптеки стосовно збільшення обсягу продажу, прибутку, інвестицій на фоні співпраці з іншими фірмами тощо; 2) стабільність - наміри аптеки зберегти досягнутий рівень продажу, забезпеченню незмінних показників діяльності; 3) виживання - наміри аптека зберігти життєво важливі сегменти ринку в умовах кризи.
Структура Ієрархії управління Логічне взаємовідношення рівнів управління і функціональних підрозділів, яка дозволяє найбільш ефективно досягати цілей організації (замовлення, виготовлення, реалізація, фінанси, персонал) Основні оргструктури: лінійна, функціональна, комбіновані
Завдання Перелік робіт, які повинні бути завершені у певній формі і в наперед обумовлені терміни Приписується не працівникові, а його посаді (посадові інструкції). Включає роботу з людьми, предметами, інформацією
Технологія Будь-який спосіб перетворення вхідних матеріалів (сировини) (чи то люди, чи інформація, чи фізичні матеріали) в кінцевий продук чи послугу Індивідуальне та дрібносерійне виготовлення. Посередницька технологія. Телефони, факс, комп"ютери, електронна пошта, модемний зв"язок, транспорт тощо
Люди Центральний фактор у будь-якій моделі управління Його роль визначається здібностями, кваліфікацією, обдарованістю, освітою, потребами, сприйняттям корпоративного духу, знаннями (фаховістю), поведінкою, ставленням до праці, позицією, життєвими цінностями, оточенням (склад групи, до якої входять), наявністю якостей лідера тощо.
Ресурси Це природні, сировинні, матеріальні, фінансові та інші цінності, які можуть бути використані в разі потреби для створення товарів, надання послуг, одержання певних результатів. Тут маються на увазі ті ресурси, якими організація володіє, але ще не використовує для здійснення своєї діяльності Основними ресурсами для забезпечення виробничо-господарської діяльності підприємства є такі: - трудові (робоча сила); - матеріальні (сировина, матеріали, комплектування тощо); - фінансові (власні кошти, кредити, інвестиції та ін.); - інформаційні (результати маркетингових досліджень, замовлення, запити, оферти, повідомлення тощо); - технологічні (техніка, технологія тощо); - енергетичні (електроенергія, паливо та ін.) тощо.
     
  Фактори зовнішнього середовища організації  
         
Прямої дії   Непрямої дії
Споживачі   Міжнародні події

 

Постачальники   Міжнародне оточення

 

Конкуренти   Науково-технічний

 

Державні органи влади   Політичні обставини

 

Інфраструктура   Соціально-культурні

 

Законодавчі акти   Рівень техніки та технології

 

Профспілки, партії та інші громадські організації   Особливості міжнародних економічних відносин

 

Система економічних відносин у державі   Стан економіки

 

Організації-сусіди  

 

 



Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  4. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  5. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  6. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  7. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  8. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  9. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  10. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  11. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  12. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.




Переглядів: 903

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фактори, які впливають на діяльність групи | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.