Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи асортиментної політики фармацевтичного підприємства

Товарний асортимент або асортимент лікарських засобів - це сукупність асортиментних груп препаратів та/або виробів медичного призначення, що їх пропонує фармацевтичне підприємство.

 

ширина   глибина   насиченість   зіставлюваність (гармонійність)
кількість запропонованих асортиментних (фармако- терапевтичних) груп     кількість позицій у кожній асортиментній групі     загальна кількість пропонованих лікарських засобів   тіснота зв’язку між окремими асортиментними групами з огляду на кінцеве споживання, канали розподілу, діапазон цін тощо

 

 

Асортиментна група - сукупність асортиментних позицій препаратів даного функціонального призначення, тобто фармакотерапевтична група.
Розширення асортименту - збільшення кількості лікарських засобів у порівнянні з тим, що є на даний час

вниз   вверх   в обох напрямках одночасно
фармацевтичне підприємство, яке охоплює верхній сегмент ринку і випускає дорогі препарати, потім розповсюджує свою діяльність і в нижній сегмент фармацевтичне підприємство, яке займає нижні сегменти ринку, часто, бажаючи досягнути вищих темпів росту або більш високих прибутків, а також можливості позиціонувати себе як виробника повної товарної лінії, прагнуть прорватися у вищі сегменти Фармацевтичний виробник, який працює у середньому сегменті ринку, може прийняти рішення про розширення свого товарного асортименту і вверх і вниз

 

 

Шляхи поповнення асортименту лікарських засобів

насичення товарного асортименту   оновлення асортименту
розробка нових препаратів або різновидностей їх лікарських форм до уже існуючих докорінне вдосконалення препарату або покращення зовнішнього оформлення, упаковки, кольорової гами тощо.

 

модифікація   диверсифікація   модернізація
пристосування лікарських засобів до спеціальних вимог і особливостей кожного окремого сегменту, що створює при цьому певне число модифікацій у вигляді різних лікарських форм. розширення активності великих фармацевтичних підприємств за рамки основного бізнесу, під яким розуміється випуск нового виду товарів, що не пов’язаний з основним виробництвом зміна, вдосконалення лікарських засобів, що відповідає сучасним вимогам. Вона передбачає запровадження при виробництві ліків сучасних технологій, прогресивних машин і обладнання

 

 

Інновації у фармації – це нові лікарські засоби і нові процеси, а також їх значні технологічні зміни

 

Продуктові, які передбачають:   Процесні, які поділяються на:
ð створення і випуск оригінальних ЛЗ; ð освоєння і випуск генеричних препаратів; ð впровадження нових форм ЛЗ; ð покращення якості ЛЗ, що вже виробляються; ð виявлення нових сфер застосування відомих ЛЗ. ä технологічні (впровадження нових або удосконалення існуючих технологій); ä організаційно-управлінські (освоєння нових ринків, використання нових каналів просування ЛЗ і форм стимулювання збуту, використання нових економічних, управлінських, організаційних механізмів); ä соціальні (покращення якості ЛЗ, що вже виробляються; покращення умов праці і підвищення кваліфікаційно-професійного рівня персоналу); ä інформаційні (впровадження інформаційних технологій в управлінні, раціоналізація інформаційних потоків).

 

 

Новий лікарський засіб - це будь-який лікарський засіб, який: ä випускається знову; критерієм його освоєння і виробництва є час; ä використовують для задоволення раніше невідомої потреби; ä зазнав прогресивної зміни, що відрізняє його від раніше відомих і стосується сировини, матеріалу, технології, зовнішнього оформлення тощо.

 

 

Рівні новизни лікарських засобів

Оригінальний лікарський засіб– це препарат, який є власністю лише компанії, що розробила його, або компанії-власника першої ліцензії на його продаж. Активна речовина ОЛЗ має патент, до закінчення терміну дії якого ніяка інше фармацевтичне підприємство не має права синтезувати і використовувати цю активну речовину для комерційних і некомерційних потреб.   препарат-генерик–ЛЗ, термін дійсності патентного захисту якого на активну речовину закінчився.

 

нової фармакологічної групи   існуючої фармакологічної групи    

Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. III ПОЛІТИКИ.
  3. IV група- показники надійності підприємства
  4. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  5. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. V розділ. Товарна політика підприємства
  8. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  9. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  10. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  11. Абуджийські керівні принципи
  12. Автопідприємства вантажних автомобілів




Переглядів: 837

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Анатомічна терапевтична хімічна класифікація ЛЗ | Основні етапи розроблення лікарських засобів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.