Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модель процесу маркетингового дослідження

 

Визначення проблеми і формулювання цілей дослідження  
 
  Збирання та аналіз вторинної інформації (“кабінетні” дослідження)    
Внутрішні джерела інформації Зовнішні джерела інформації  
 
  Збирання первинної інформації (“польові” дослідження)    
Аналіз даних первинної інформації
               

Підготовка та подання звіту

Опрацювання пакету документів з удосконалення маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства

 

ü фінансова і статистична звітність фармацевтичного підприємства; ü дані про збут щодо ліків і ринків; ü рахунки клієнтів; ü дані попередніх досліджень тощо.   ü видання державних установ, зокрема довідники, статистичні огляди; ü періодика, книжки; ü комерційна інформація, яку продають дослідницькі фірми.

 

 


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. Demo 7: Модель OSI (модель взаімодії відкритих систем)
  3. G2G-модель електронного уряду
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I. Дослідження фізичних властивостей
  6. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  7. II. Поняття соціального процесу.
  8. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  9. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  10. IV. План навчального процесу.
  11. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  12. O модель привабливість - конкурентоспроможність (матриця Мак Кінсі).




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота №8. | Класифікація маркетингових досліджень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.