Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

1. Увімкнути в мережу джерело живлення ртутної лампи. (Увага! Випромінювання ртутної лампи шкідливе для зору. Не заглядайте в середину захисного кожуху лампи).У зоровій трубі повинен виникнути спектр ртуті.

2. Повільно обертаючи мікрометричний гвинт вхідної щілини монохроматору домогтися того, щоб спектральні лінії мали оптимальну ширину: не були занадто широкими і, в той же час, були досить яркими.

3. Повільно обертаючи кільце окуляра монохроматора за або проти годинної стрілки, налаштувати зображення спектру під власний зір так, щоб воно було чітким.

4. Повільно обертаючи барабан монохроматора за або проти годинної стрілки, спостерігати переміщення спектру праворуч або ліворуч і коли перша фіолетова лінія встановиться проти візира окуляра, записати в таблицю її положення по показнику шкали барабана монохроматора ( ).

Обертаючи барабан, сумістити наступну спектральну лінію з візиром, провести аналогічний запис і таким чином пройти весь спектр.

Таблиця 6.1

Колір лінії
Фіолетова 410,8  
Синя 434,8  
Синя 435,8  
Блакитна 491,6  
Блакитна 502,6  
Зелена 546,1  
Жовта 577,0  
Жовта 579,0  

5. Замалювати спектр в зошит в інтервалі довжин хвиль від 400 нм до 600 нм.

За даними таблиці 6.1 побудувати дисперсійну криву монохроматора – тобто побудувати графік залежності довжини хвилі від кута оберту барабану .

Контрольні запитання

1.В чому полягає фізичний зміст абсолютного показника заломлення?

2.Яка швидкість є найбільшою швидкістю, що відома в природі і чому вона приблизно дорівнює?

3.Що таке дисперсія світла?

4.Які спектри називаються спектрами випромінювання та поглинання?

5.В чому полягає спектральний аналіз речовини і на якому явищі він заснований?

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 652

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Експериментальна частина | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.