Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

1. Увімкнути блок живлення газорозрядної трубки (при цьому газорозрядна трубка починає світитись).

2. Обертаючи барабан монохроматора і спостерігаючи в окуляр спектр, відмітити по барабану положення найбільш яскравих ліній спектра атомарного водню Н , Н , Н і Н серії Бальмера, коли вони послідовно збігаються з візиром окуляра.

3. Результати вимірювань занести до таблиці 8.1.

 

Таблиця 7.1

Колір лінії
         
       
       
       

 

4. По градуювальному графіку визначити довжину хвилі ліній.

5. По формулі (7.2) для чотирьох ліній серії Бальмера розрахувати чотири значення сталої Рідберга і знайти її середнє значення. Порівняти отриманий результат з табличним значенням сталої Ридберга - .

 

Контрольні запитання

 

1. Які спектри випромінюють вільні атоми?

2. Які серії існують у спектрі атома водню?

3. Який фізичний зміст спектральних термів?

4. Сформулювати постулати Бора?

5. Модель атома. Досліди Резерфорда по розсіюванню -частинок.

6. Записати умову квантування стаціонарних орбіт.

7. Теорія атома водню по Бору. Вивести формулу енергії стаціонарного положення.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 653

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Експериментальна частина | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.