Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схема характеристики особистості учня

І. Загальні відомості про учня.

- батьки учня, де вони працюють, їх освіта;

- соціально-побутові і житлові умови сім’ї: режим життя і дозвілля дитини вдома, взаємини між батьками і дітьми, ступінь участі дітей у трудовому житті сім’ї, друзі та знайомі дитини за місцем проживання і їх вплив на учня.

- стан здоров’я учня. Чи мала дитина захворювання, які залишили слід і заважають нормальному розвитку дитини. Який стан здоров’я учня зараз (за висновками шкільного лікаря).

ІІ. Загальний рівень розвитку учня. Успішність учня, його ставлення до навчальної роботи. Рівень дисциплінованості, інтереси і схильності, характер і вольові якості учня, його здібності.

1. Загальний розвиток учня. Культура мови і володіння усним і письмовим словом, багатство словника. Начитаність. Регулярність і систематичність читання. Чи читає газети? Широта і стійкість читацьких інтересів, як часто відвідує музеї, театри, кіно, клуби, стадіони? Які газети і журнали читає? Які літературні твори прочитав?

2. Ставлення учня до занять у школі. Чи регулярно відвідує заняття? Чи уважний на уроках? Чи систематично готує домашнє завдання?? Чи вміє самостійно організувати свою навчальну працю? Чи піклується сам про засвоєння домашнього матеріалу? Як ставиться до трудового навчання? До якої саме праці виявляє інтерес? Яку професію хотів би здобути?

3. Успішність учня. Як встигає учень з різних предметів? Які предмети даються йому легко, з яких він не встигає і чому? Які предмети любить? Чи може учень вчитися краще й що для цього необхідно?

4. Інтереси і нахили учня. Навчальні інтереси, спеціальні інтереси в галузях літератури, науки, мистецтва, техніки, спорту. Широта інтересів та їх характер. Глибина і стійкість інтересів. Які гуртки і спеціальні дитячі установи відвідує. Чи пов’язані інтереси учня з вибором його майбутньої професії.

5. Рівень дисципліни учня. Знання і виконання «Правил для учнів». Чи прищеплені учню звички культурної поведінки і гігієнічні навички? Основні негативні риси в поведінці учня.


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  5. Tип особистості й уявлення про самого себе.
  6. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  7. VIІ. Соціалізація особистості у сучасній школі
  8. А). Схема с подвижным электродом-инструментом
  9. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  10. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  11. Активність особистості та самоуправління
  12. Акустичні характеристики порід




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Орієнтовна схема психолого-педагогічної характеристики особистості учня | ІІІ. Громадська робота учня.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.