МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Орієнтовна схема психолого-педагогічної характеристики особистості учня1. Загальні відомості. Прізвище та ім'я учня. Вік. Клас. Стан здоров'я. Загальний фізичний розвиток. Умови життя в сім'ї. Друзі, знайомі учня поза школою. 2. Взаємостосунки з колективом класу та вчителями. - Психологічний статус у колективі. Усвідомлення свого статусу. - Характер стосунків з однокласниками. З ким товаришує і чому? З ким конфліктує і з якої причини? - Як складаються взаємостосунки з учнями протилежної статі? - Чи цінує своє перебування та навчання в цій школі (у колективі свого класу), що саме цінує? - Стосунки, що склалися між учнем та класним керівником, учителями-предметниками (чи є контакт, любить, поважає їх). 3. Особливості характеру й темпераменту. - Яскраво виражені позитивні та негативні риси характеру. - Вольові якості. - Тип і особливості темпераменту, його прояви в різних сферах діяльності учня. - Переважаючий настрій, причини змін настрою. 4. Навчальна діяльність. - Успішність з різних предметів. Загальний розумовий розвиток. Кругозір, начитаність. - Педагогічні особливості, що проявляються в процесі навчання: а) особливості уваги (зосередженість, сталість, розсіяність); б) особливості сприймання та швидкість сприймання; в) рівень і характер розвитку мимовільного та довільного запам'ятовування (заучує механічно чи осмислено; чи володіє раціональними прийомами запам'ятовування, швидкість та міцність запам'ятовування, легкість відтворення), індивідуальні особливості пам'яті; г) розвиток мислення (вміння виділяти основне, вміння порівнювати, узагальнювати, робити самостійні висновки, швидко знаходити шляхи розв'язання; рівень засвоєння загальних та абстрактних понять); д) розвиток уяви (багатство відтворюючої та творчої уяви в різних видах навчальної діяльності та мови). - Наявність інтересу до навчання, спрямування інтересу. Старанність та наполегливість у навчанні. - Вміння вчитися (дотримання режиму дня, організованість, вміння самостійно працювати з книгою, контролювати себе, складати конспекти тощо). Розвиток мови та культури мовлення. Мотиви навчання. 5. Ставлення до праці. - Любить чи не любить працювати? Який вид праці є найбільш привабливим до учня? - Чи поважає людей праці та результати чужої праці? - Які має трудові вміння та навички? - Організованість, дисциплінованість у праці.. 6. Спрямованість особистості учня та спеціальні здібності. - Перелік інтересів, їх характер, глибина та активність. - Ідеали, ціннісні орієнтири та життєві плани. - Чи є в учня здібності до тієї чи іншої діяльності? У чому проявляються і яким чином розкриваються? 7. Загальні психолого-педагогічні висновки. - Визначення найважливіших психолого-педагогічних завдань, які стоять перед студентом в його виховній роботі з конкретним учнем; рекомендації щодо шляхів подальшої роботи з цим учнем. Читайте також:
|
||||||||
|