Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Орієнтовна схема психолого-педагогічної характеристики особистості учня

1. Загальні відомості.

Прізвище та ім'я учня. Вік. Клас. Стан здоров'я. Загальний фізичний розви­ток. Умови життя в сім'ї. Друзі, знайомі учня поза школою.

2. Взаємостосунки з колективом класу та вчителями.

- Психологічний статус у колективі. Усвідомлення свого статусу.

- Характер стосунків з однокласниками. З ким товаришує і чому? З ким конфліктує і з якої причини?

- Як складаються взаємостосунки з учнями протилежної статі?

- Чи цінує своє перебування та навчання в цій школі (у колективі свого класу), що саме цінує?

- Стосунки, що склалися між учнем та класним керівником, учителями-предметниками (чи є контакт, любить, поважає їх).

3. Особливості характеру й темпераменту.

- Яскраво виражені позитивні та негативні риси характеру.

- Вольові якості.

- Тип і особливості темпераменту, його прояви в різних сферах діяльності учня.

- Переважаючий настрій, причини змін настрою.

4. Навчальна діяльність.

- Успішність з різних предметів. Загальний розумовий розвиток. Кругозір, начитаність.

- Педагогічні особливості, що проявляються в процесі навчання:

а) особливості уваги (зосередженість, сталість, розсіяність);

б) особливості сприймання та швидкість сприймання;

в) рівень і характер розвитку мимовільного та довільного запам'ятовування (заучує механічно чи осмислено; чи володіє раціональними прийомами запам'ятовування, швидкість та міцність запам'ятовування, легкість відтворення), індивідуальні особливості пам'яті;

г) розвиток мислення (вміння виділяти основне, вміння порівнювати, узагальнювати, робити самостійні висновки, швидко знаходити шляхи розв'язання; рівень засвоєння загальних та абстрактних понять);

д) розвиток уяви (багатство відтворюючої та творчої уяви в різних видах навчальної діяльності та мови).

- Наявність інтересу до навчання, спрямування інтересу. Старанність та наполегливість у навчанні.

- Вміння вчитися (дотримання режиму дня, організованість, вміння само­стійно працювати з книгою, контролювати себе, складати конспекти тощо). Розвиток мови та культури мовлення. Мотиви навчання.

5. Ставлення до праці.

- Любить чи не любить працювати? Який вид праці є найбільш привабливим до учня?

- Чи поважає людей праці та результати чужої праці?

- Які має трудові вміння та навички?

- Організованість, дисциплінованість у праці..

6. Спрямованість особистості учня та спеціальні здібності.

- Перелік інтересів, їх характер, глибина та активність.

- Ідеали, ціннісні орієнтири та життєві плани.

- Чи є в учня здібності до тієї чи іншої діяльності? У чому проявляються і яким чином розкриваються?

7. Загальні психолого-педагогічні висновки.

- Визначення найважливіших психолого-педагогічних завдань, які стоять перед студентом в його виховній роботі з конкретним учнем; рекомендації щодо шляхів подальшої роботи з цим учнем.


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  5. Tип особистості й уявлення про самого себе.
  6. V. Орієнтовна основа дії
  7. V. Орієнтовна основа дії
  8. V. Орієнтовна основа дії
  9. V. Орієнтовна основа дії
  10. V. Орієнтовна основа дії
  11. V. Орієнтовна основа дії
  12. V. Орієнтовна основа дії




Переглядів: 671

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання , методи, принципи вивчення учня. Орієнтовна схема психолого-педагогічної характеристики вичення учня. | Схема характеристики особистості учня

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.