Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІІ. Громадська робота учня.

1. Участь у громадській роботі класу і школи. Чи цікавиться учень життям класу і школи. Чи цікавиться учень життям класу і в якій мірі бере активну участь у громадській роботі?

2. Характер виконання громадської роботи, схильність, звичка доводити роботу до кінця, вміння залучати до роботи інших учнів. Чи має учень організаторські здібності.

3. 3.Місце учня в колективі. Чи зв’язаний з колективом класу, чи відірваний від нього? Ставлення до нього учнів класу. Чи користується авторитетом учнів, за що?

ІV. Основні риси особистості учня.

1. Громадська свідомість учня. Основна спрямованість його ідеалів і прагнень. Вміння втілити свої ідеї в конкретні справи: в навчання, громадську роботу. Мотиви навчання і громадської роботи учня.

2. Моральні якості учня. Інтерес до подій в країні. Готовність надати допомогу своїй школі і країні. Почуття колективізму, почуття обов’язку і відповідальності, правдивість, чесність, принциповість, скромність і т.д. Ставлення до батьків і членів сім’ї, ставлення до вчителів і учнів. Чи виявляє чуйність, увагу до своїх товаришів, надає їм допомогу? Як ставиться до дітей інших національностей.

3. Вольові риси характеру: цілеспрямованість, активність, рішучість, сміливість, самостійність, ініціативність, організованість; витримка, самоконтроль, впевненість в собі, дисциплінованість, стійкість, наполегливість, завзятість, мужність; неорганізованість, слабовольність, пасивність, байдужість до всього.

4. Особливості темпераменту школяра і його психічних процесі. Сила, врівноваженість і жвавість, протікання нервових процесів. Швидко чи повільно дитина реагує на питання, говорить, працює? Працюють процеси збудження чи загальмування? Чи легко учень переключається з однієї справи на іншу? Які особливості інтелектуальних і емоційних процесів: мови, уваги, пам’яті?


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 1851

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Схема характеристики особистості учня | Характеристика методу бесіди.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.