Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕСТОВІ ЗАПИТАННЯ ДО МОДУЛЯ II

1. На величину виробничої потужності впливає:

а) кількість устаткування;

б) фонд часу робочого;

в) продуктивність устаткування;

г) трудомісткість продукції.

 

2. До екстенсивних резервів зростання виробничої потужності відносяться:

а) збільшення кількості встановленого устаткування;

б) модернізація устаткування;

в) зменшення позапланових простоїв устаткування;

г) збільшення режимного фонду часу роботи устаткування.

 

3. До інтенсивних резервів зростання виробничої потужності відносяться:

а) поліпшення конструкції виробів;

б) використання прогресивніших інструментів;

в) впровадження нової технології;

г) ліквідація втрат часу в роботі устаткування.

 

Розрахуйте коефіцієнт завантаження устаткування на виробничу програму, якщо трудомісткість програми по нормах, що діють, дорівнює 22600 нормо-гдин; коефіцієнт виконання норм - 1,3; фонд часу встановленого устаткування - 23 180 годин.

а) 0,82; б) 0,75; в) 0,74; г) 0,77.

 

Розрахуйте коефіцієнт реальної змінності роботи устаткування, використовуючи наступні дані: коефіцієнт завантаження устаткування - 0,792; коефіцієнт режимної змінності - 2,14.

а) 1,82; б)1,62; в) 1,69; г) 1,64.

 

6. Виробнича потужність підприємства визначається:

а) як середня величина потужності структурних підрозділів підприємства;

б) за потужністю провідних підрозділів (цехів, ділянок, груп устаткування);

в) за потужністю цехів основного і допоміжного виробництв.

 

Якими шляхами можна збільшити реальну змінність устаткування?

а) внести зміну в асортимент продукції;

6) змінити структуру трудомісткості продукції;

в) збільшити чисельність робочих;

г) змінити структуру парку устаткування;

д) перевести роботу підприємства на більшу кількість змін.

 

8. Коефіцієнт режимної змінності устаткування характеризує:

а) питома вага i-го виду устаткування в загальній кількості машин;

б) ступінь використання устаткування по змінах;

в) пропорційність між структурою трудомісткості продукції і структурою парку устаткування з урахуванням прийнятого режиму роботи.

 


Читайте також:

  1. VIІІ. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
  2. X. ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
  3. АМПЛИТУДНАЯ МОДУЛЯЦИЯ
  4. Балансная и однополосная модуляция.
  5. Бесіда за запитаннями.
  6. Биття та модуляція коливань
  7. Визначення модуля та напряму векторів і .
  8. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ II
  9. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ III
  10. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ IV
  11. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ І
  12. Висновки до модуля ІІ




Переглядів: 575

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відзначте параметри дії на збут. | Як Ви вважаєте, який з перерахованих варіантів є оптимальним для підприємства?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.