МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція 2. Теоретичні основи формування біологічних потреб людини і споживання продовольчих та непродовольчих товарівПлан 1. Потреби, як необхідна властивість функціонування і розвитку основних систем. Класифікація потреб. 2. Основи споживання товарів. Раціональні потреби населення в них.
1. Потреби, як необхідна властивість функціонування і розвитку основних систем. Класифікація потреб. Потреби – це необхідна властивість функціонування, розвитку людини і суспільства в цілому. Людина може існувати і розвиватися лише за відповідних внутрішніх і зовнішніх умовах, внаслідок власної діяльності і взаємодії із зовнішнім середовищем, здійснюючи з ним постійний обмін необхідними речовинами, життєвою енергією та інформацією, що відповідає певному становищу людини в системі самого середовища. Залежно від сфери діяльності розрізняють інтереси (потреба виявляється через інтерес): o економічні (наявність грошей), o соціальні (спілкування), o політичні (політична діяльність), o духовні Класифікація потреб. Потреби розвивають під впливом об’єктивних чинників та умов життєдіяльності. Однак соціальні групи, і кожна людина зокрема, беруть участь у формуванні умов життя і власних потреб, тому при вивченні потреб повинні враховуватися їх групування: - за суб’єктами: · особисті · сімейні · трудового колективу · суспільства - за походженням: · біогенні (природні) –є детермінованими генетично і обумовлені природним середовищем (одяг в різних кліматичних умовах) · соціогенні (штучні) –формуються соціальним середовищем і розвиваються історично разом із розвитком суспільства (знаряддя праці, телевізор, інтереси) - за формою життєдіяльності, соціальною спрямованість і роллю у відтворенні здібностей людини: · біологічні –забезпечують життєдіяльність людини (їжа, житло, одяг), забезпечують потреби продовження людського роду · соціальні –формуються цілеспрямованою діяльність, що забезпечує взаємодію між людьми, усвідомлюється на підставі відображень суспільних відношень та реалізовується як обмін діяльністю між індивідами · інтелектуальні (ідеальні) –потреби в знаннях, істині, світогляді, компетенції, здатності прогнозувати події та керувати ними · функціональні –забезпечуються певними видами діяльності · предметні –забезпечуються певними предметами · матеріальні –комплекс предметів · духовні –за рахунок самовдосконалення та ціленаправленості
Ієрархічна структура потреб. За об’єктом спрямованості ієрархія може бути такою: 1.харчові продукти 2.прилади для приготування, прийняття їжі 3.індивідуальні засоби захисту від несприятливих чинників навколишнього середовище (одяг, взуття) 4.засоби підтримання здоров’я і особистої гігієни 5.засоби спілкування в соціальному середовищі 6.житло та його облаштування 7.побутові знаряддя праці 8.засоби пересування 9.засоби навчання, розвитку 10.вдосконалення особистості, творчої діяльності
Читайте також:
|
||||||||
|