Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Правовий статус особи — це:.

а) система прав, свобод і обов'язків;

б) правоздатність, дієздатність, деліктоздатність;

в) система суб'єктивних прав, юридичних обов'язків, юридичної відповідальності, юридичних повноважень, правосвідомості;

г) сукупність суб'єктивного й об'єктивного права.

 

6. Що з названого не є видом правового статусу особи:

а) спеціальний;

б) індивідуальний;

в) загальний;

г) відособлений.

 

7. Апатрид — це:

а) громадянин держави;

б) особа без громадянства;

в) іноземець;

г) особа з подвійним громадянством.

 

8. Який із названих документів не входить до Міжнародного Білля про права людини:

а) Міжнародний пакт про громадянські та політичні права (1966 р.);

б) Міжнародний пакт про економічні, соціальні та культурні права (1966 р.);

в) Декларація прав людини та громадянина (1989 р.);

г) Загальна декларація прав людини (1948 р.).

 

9. Хто за Конституцією України здійснює парламентський контроль за дотриманням конституційних прав і свобод людини і громадянина:

а) Верховний Комісар Верховної Ради України з прав людини;

б) Радник Верховної Ради України з прав людини;

в) Уповноважений Верховної Ради України з прав людини;

г) Голова Верховної Ради України;

д) перший заступник Голови Верховної Ради України.

 

10. Громадянин може звернутися до Європейського Суду з прав людини:

а) з дозволу Верховної Ради України;

б) якщо використано всі національні способи захисту своїх прав і свобод;

в) якщо суди України не мають повноважень розглядати такі справи;

г) якщо Конституційний Суд України розгляне цю справу, однак громадянин продовжуватиме вважати, що його права чи свободи порушено.

11. Обов'язок держави та інших суб'єктів права утримуватися від тих чи інших дій щодо особи визначають:

а) негативні права;

б) позитивні права;

в) політичні права;

г) економічні права.

 

12. Під можливістю громадянина активно брати участь в управління державою, у суспільному житті, впливати на діяльність державних органів, політичних організацій розуміють:

а) громадянські права;

б) політичні права;

в) соціальні права;

г) культурні права.

 

13. Закріплені у відповідних джерелах права і гарантовані державою суб’єктивні права та юридичні обов’язки особи:

а) об’єктивне право;

б) правові відносини;

в) правовий статус особи;

г) правовий порядок.

 

14. Позначте правильно вказаний вид правового статусу особи:

а) національний;

б) загальний;

в) моральний;

г) усе вказане.

 

15. Позначте правильно вказаний вид правового статусу особи:

а) професійний;

б) студентський;

в) індивідуальний;

г) усе вказане.

16. Система умов, засобів і способів, що забезпечують усім і кожному рівні можливості для набуття, реалізації та захисту своїх прав і свобод – це:

а) гарантії прав людини;

б) права і свободи людини;

в) межі прав людини;

г) елементи суб’єктивного права.


17. Практичне використання людиною можливостей, які відповідають її правами, — це:

а) обсяг прав людини;

б) здійснення прав людини;

в) межі прав людини;

г) зміст прав людини.

 

18. Поняття „людина” та „індивід” є:

а) тотожними;

б) протилежними;

в) поняття „людина” є родовим, а „індивід” – конкретним;

г) поняття „людина” є конкретним, а „індивід” – родовим.


Читайте також:

  1. II. Злочини проти життя та здоров'я особи
  2. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  3. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. Roboform - Ваш Особистий Зберігач Секретів!
  8. Tип особистості й уявлення про самого себе.
  9. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  10. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  11. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  12. VIІ. Соціалізація особистості у сучасній школі




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Юридичний словник | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.