Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАГАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЖИТОМИРСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Факультет економіки та менеджменту

 

 

 
 

 

 


ОПТИМІЗАЦІЙНІ МЕТОДИ ТА МОДЕЛІ

 

Завдання та методичні вказівки

до виконання контрольної роботи

 


ЗМІСТ

  Вступ……………………………………………………………………….
Загальні рекомендації з вивчення дисципліни…………………………..
Зміст навчальної дисципліни………………………………………………
Загальні методичні вказівки до виконання контрольної роботи………...
Завдання до контрольної роботи…………………………………………..
Приклади розв’язку типових завдань.....………………………………….
Розв’язування оптимізаційних задач за допомогою електронних таблиць Excel
Інформаційно-методичне забезпечення…………………………………...

ВСТУП

«Оптимізаційні методи та моделі» є однією з фундаментальних нормативних дисциплін підготовки бакалаврів в галузі знань «Економіка і підприємництво», яка вивчає математичні методи: оптимізації функціонування економічних систем, моделювання прийняття рішень в умовах невизначеності та ризику, визначення кількісних співвідношень між економічними показниками. Викладається після вивчення студентами курсів «Вища математика» та «Теорія ймовірностей і математична статистика».

Доцільність вивчення матеріалу цього курсу визначається тим, що реформування економіки України створює умови і робить необхідним перехід до нової ідеології управління. Сучасний економіст повинен знати й уміти використати в повсякденній роботі новітні економіко-математичні методи й моделі. Швидкий розвиток і широке застосування засобів обчислювальної техніки визначають вимоги до підготовки сучасного економіста, що повинен за допомогою сучасних програмних засобів уміти аналізувати складні соціально-економічні явища та приймати ефективні науково-обґрунтовані рішення в керуванні бізнес-процесами підприємств та інших сфер соціально-економічної діяльності.

Пропоновані рекомендації мають на меті допомогти студентам заочної форми навчання організувати свою самостійну роботу з вивчення дисципліни.

Студенти денного відділення можуть використовувати цей посібник при організа­ції та проведенні захисту індивідуальних завдань.

ЗАГАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ

Метою дисципліни «Оптимізаційні методи та моделі» дисципліни є: формування системи знань з методології та інструментарію побудови і використання різних типів економіко-математичних моделей; освоєння студентами економічних спеціальностей основ математичного апарата, необхідного для рішення економічних завдань; вироблення вмінь і навичок моделювати реальні економічні процеси; освоєння прийомів дослідження та рішення формалізованих економічних завдань.

Завдання дисципліни полягає в вивченні основних принципів та інструментарію постановки задач, побудови оптимізаційних економіко-математичних моделей, методів їх розв’язування та аналізу з метою використання в економіці.

В результаті вивчення даної дисципліни студенти повинні знати:

- основи математичного апарата, необхідного для рішення економічних завдань;

- основні методи моделювання і аналізу соціально-економічних об’єктів і процесів;

- класифікацію задач математичного програмування, фундаментальні теореми;

- основи лінійного програмування;

- геометричну інтерпретацію та алгоритм симплекс-методу;

- двоїстість в лінійному програмуванні та її застосування;

- спеціальні задачі лінійного програмування;

- елементи нелінійного програмування та деякі методи їх розв’язання.

Повинні вміти:

- будувати лінійні оптимізаційні моделі;

- перетворювати різні форми запису ЗЛП в еквівалентні;

- розв’язувати ЗЛП за допомогою геометричної інтерпретації;

- розв’язувати ЗЛП симплексним методом;

- будувати пари двоїстих ЗЛП та перевіряти плани задач на оптимальність;

- застосовувати двоїстий симплекс-метод;

- розв’язувати спеціальні задачі лінійного програмування (транспортні задачі);

- розв’язувати цілочисельні задачі лінійного програмування;

- застосовувати методи розв’язання класичних задач математичного програмування;

- спеціальні задачі лінійного програмування;

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. Загальні збори АТ
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. I. Загальні положення
  5. I. Загальні положення
  6. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  7. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  8. II. Вивчення нового матеріалу
  9. II. Вивчення нового матеріалу
  10. II. Вивчення нового матеріалу
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 274

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ СТУДЕНТАМ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ З ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ | ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ «ОПТИМІЗАЦІЙНІ МЕТОДИ ТА МОДЕЛІ»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.