МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ «ОПТИМІЗАЦІЙНІ МЕТОДИ ТА МОДЕЛІ»Тема 1 Концептуальні аспекти математичного моделювання економіки. Основні характеристики економічної системи як об’єкта моделювання. Поняття моделі. Математична модель та основні етапи процесу моделювання. Класифікація економіко-математичних моделей. Тема 2 Оптимізаційні економіко-математичні моделі. Постановка задачі оптимізаційного економіко-математичного моделювання та її приклади. Класи оптимізаційних задач: одновимірні та багатовимірні, з обмеженнями або без обмежень. Поняття глобального та локального оптимуму, точного та наближеного розв’язання задачі. Умови оптимальності, засновані на застосуванні диференціального числення; теореми Ферма і Куна-Такера. Класична задача математичного програмування. Тема 3 Задача лінійного програмування та методи її розв’язування. Економічна та математична постановка задачі лінійного програмування (ЗЛП). Форми запису задач, їх еквівалентні перетворення. Геометрична інтерпретація ЗЛП. Графічний метод розв’язування задач лінійного програмування. Канонічна задача лінійного програмування. Властивості розв’язків задач. Обґрунтування симплекс-методу. Етапи його реалізації. Основні теореми лінійного програмування. Симплекс-таблиця та алгоритм її обробки. Поняття про виродженність у лінійному програмуванні. Запобігання зациклюванню у випадку виродженності. Метод штучного базису. Альтернативні розв’язки. Транспортна задача. Економічна та математична постановка. Пошук оптимального опорного плану перевезень за методом потенціалів. Тема 4 Теорія двоїстості та аналіз лінійних моделей оптимізаційних задач. Двоїстість у лінійному програмуванні. Пряма та двоїста задачі, методи їх побудови. Теореми двоїстості. Економічна інтерпретація теорем двоїстості. Критерій оптимальності плану. Двоїстий симплекс-метод та особливості його застосування. Двоїста транспортна задача. Тема 5 Цілочислове програмування. Приклади економіко-математичних моделей цілочислового (дискретного) програмування. Постановка та вирішення цілочислової задачі лінійного програмування. Метод відсікання. Алгоритм Гоморі. Особливості методу віток та границь. Читайте також:
|
||||||||
|