МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виборчі системи та виборчі технології (теорія і сучасна практика).Особливе значення інституту виборів для самої суті демократії стало причиною того унікального факту, що для національного за своєю природою об’єктивного виборчого права, як для жодного іншого правового інституту, розроблені загальновизнані міжнародні стандарти, дотримання яких перебуває у полі постійної уваги міжнародної громадськості. Існують декілька основних різновидів виборчих систем, основні – це мажоритарна та пропорційна, але використовуються ще певною мірою, в різних країнах – змішана та куріальна. Можна виділити три підвиди мажоритарної виборчої системи: абсолютної та відносної більшості(плюральна). Пропорційна виборча система забезпечує отримання партіями і блоками такої кількості місць у парламенті, яка приблизно пропорційна кількості відданих за них голосів у масштабах всієї країни. Змішана виборча система, що застосовувалась в Україні на парламентських виборах 1998 і 2002 років, замислювалась з метою поєднання переваг двох інших систем. Куріальні виборчі системи створюються в суспільствах, де існує гостра проблема забезпечення представництва у парламенті нечисленних етнічних або соціальних груп. Розвиток і реформування виборчої системи в Україні у 90-х роках ХХ ст. і по сьогодні пройшли кілька основних етапів: 1) мажоритарні вибори за системою абсолютної більшості та обов`язковості 50 %-ї явки виборців – у 1990 та 1994 роках; 2) вибори ВР України за «змішаною системою» (50 на 50 %) з 4 %-вим прохідним бар`єром (у пропорційній частині), із можливістю одночасного висування кандидатів від партій та блоків по мажоритарних округах та загальнодержавних партійних списках – у 1998 р. і без такої можливості (після відповідного рішення Конституційного суду) – у 2002 р. [4, 850]; 3) пропорційна виборча система із «закритими списками» від партій та блоків та 3%-вим прохідним бар`єром на чергових виборах парламенту в 2006 р. (без вимоги 50 %-ї явки виборців) та на позачергових – у 2007 р. (з обов`язковістю 50 %-ї явки виборців); 4) 2012 року мають відбутись чергові вибори ВР за «змішаною системою» 50 на 50 %, з 5 %-вим прохідним бар`єром (у пропорційній частині, де знову закриті списки), без участі блоків, графи «проти всіх» та з правом одночасного висування одних і тих самих кандидатів від партій по мажоритарних округах та загальнодержавних партійних списках. Щодо необхідності зміни виборчого законодавства України є безліч резолюцій ПАРЄ, Європарламенту, Венеціанської комісії. Визнаючи право кожної країни самостійно обирати виборчу систему, європейські інституції, наголошували на неприйнятності її частих змін в Україні та наполегливо пропонували запровадити пропорційну виборчу систему з «відкритими регіональними списками». Проте знову право в Україні опинилось у полоні політичної доцільності, а змінити це можна, лише змінивши кардинально якісний склад парламенту, який би був здатний нести політичну відповідальність перед виборцями, а ті були б спроможні карати своїми голосами тих, хто не виконує обіцяного та сам порушує закон. Нарешті, виборцям варто зрозуміти, що ігнорування виборів, чи продаж свого голосу –це консервація або погіршення нинішнього ганебного життя. Читайте також:
|
||||||||
|