Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контроль знань і розподіл балів, які отримують студенти.

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

ЮРИДИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

КАФЕДРА ЦИВІЛЬНОГО ПРАВА

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Заступник декана юридичного факультету з навчальної роботи

___________ Лотюк О.С.

«____»____________2013 року

 

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

СІМЕЙНЕ ПРАВО:

ДОКТРИНА ТА

ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА

для студентів

галузь знань – 0304 «Право»

напрям підготовки – 8.03040101 «Правознавство»

спеціалізація –«Цивільне право»

 

 

 

КИЇВ – 2013


Робоча програма навчальної дисципліни «Сімейне право: доктрина та юридична практика»для студентів галузі знань «Право», напряму підготовки «Правознавство».

« 20 » червня 2013 року – 67 с.

 

Розробники: Михальнюк Оксана Василівна,

доцент кафедри цивільного права, кандидат юридичних наук, доцент

Радченко Лілія Іванівна,

доцент кафедри цивільного права, кандидат юридичних наук, доцент

 

Робоча програма навчальної дисципліни «Сімейне право: доктрина та юридична практика» затверджена на засіданні кафедри цивільного права

 

Протокол № 14 від “ 21 ” червня 2013 року

 

Завідувач кафедри цивільного права ____________ Майданик Р.А.

 

«21» червня 2013 року

 

Схвалено науково - методичною комісією юридичного факультету

 

Протокол № 1/01 від «18» вересня 2013 року

Голова науково-методичної комісії ____________ Безклубий І.А.

«18» вересня 2013 року

 

 

Схвалено предметною комісію з економічних та юридичних наук при Науково-методичній раді Університету

 

Протокол №___ від «___» __________ 20___ року

 

Голова предметної комісії _____________ Луцишин З.О.

«___» __________ 20___ року

 

© Михальнюк О.В., 2013

© Радченко Л.І., 2013

ВСТУП

Навчальна дисципліна “Сімейне право: доктрина та юридична практика” є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Магістр» галузі знань – 0304 «Право» з напряму підготовки 8.03040101 «Правознавство».

Дана дисципліна є нормативною за спеціалізацією «Цивільне право». Викладається на 1 курсі (2-ий семестр) та 2 курсі (1-ий семестр) магістратури в обсязі – 144 год. (4 кредити ECTS) зокрема: лекції – 34 год., семінарські заняття – 34 год., самостійна робота – 76 год. У курсі передбачено 2 змістових модулі та 2 модульні контрольні роботи. Завершується дисципліна – заліком.

Мета дисципліни полягає унеобхідностіформування у студентів знань про договірне регулювання сімейних відносин, удосконалення навичок застосування сімейного законодавства, підготовка до ведення справ, пов’язаних із сімейними спорами, написання процесуальних документів.

Завдання –опанування студентами існуючих в доктрині підходів до визначення поняття, функцій та особливостей сімейно-правових договорів (шлюбних договорів, майнових договорів подружжя, договорів батьків та дітей та інших видів сімейно-правових договорів); розуміння специфіки вирішення основних категорій судових спорів у різних сферах сімейного життя, оволодіння студентами основними елементами понятійно-категоріального апарату у сфері сімейного права, в тому числі ускладненого іноземним елементом.

Структура курсу. Система курсу «Сімейне право: доктрина та юридична практика» складається із чотирьох частин (модулів). Під час вивчення Модуля 1 студенти ознайомлюються з темами № 1–8, Модуля 2 – з темами № 1–8. Викладання Модуля 1 «Договірне регулювання сімейних відносин. Сімейно-правові спори» покликане дати студентам можливість отримати системні знання про поняття, особливості, класифікацію та правову природу сімейно-правових договорів (шлюбних договорів, майнових договорів подружжя, договорів батьків і дітей та інших видів сімейно-правових договорів), а також формування у студентів системного розуміння специфіки вирішення основних категорій судових спорів у різних сферах сімейного життя.

Другий модуль присвячений розгляду особливостей правового регулювання сімейних відносин з іноземним елементом. В його межах студенти мають можливість отримати системні знання у сфері загальних підходів до регулювання сімейних відносин з іноземним елементом, особливостй шлюбу (та інших союзів) у міжнародному приватному праві, аліментних зобов’язань та колізійного регулювання інституту усиновлення, опіки і піклування у міжнародному приватному праві

В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:чинне сімейне законодавство як України, так і зарубіжних країн, зокрема, Сімейний кодекс України, Закон України «Про міжнародне приватне право», спеціальну наукову літературу, рекомендований перелік якої міститься у даній навчальній програмі, а також судову практику вирішення сімейних спорів;

вміти:вільно оперувати понятійно-категоріальним апаратом при обговоренні та вирішенні проблемних ситуацій; застосовувати норми у сфері регулювання сімейних відносин, в тому числі, ускладнених іноземним елементом, складати проекти сімейно-правових договорів та процесуальних документів.

Місце дисципліни (в структурно-логічній схемі підготовки фахівців відповідного напряму). На сучасному етапі поглиблення приватно-правових засад у правовому регулюванні суспільних відносин, що також супроводжується поступовою інтеграцією до провідних європейських та світових правових систем, необхідність поглибленого вивчення сімейного права України, в тому числі ускладненого іноземним елементом, в системі права приватного сумнівів не викликає. У цьому контексті курс «Сімейне право: доктрина та юридична практика» займає важливе місце в системі юридичних дисциплін приватно-правового спрямування.

Зв’язок з іншими дисциплінами. Вивчення курсу «Сімейне право: доктрина та юридична практика» передбачає наявність базового рівня знань студентів з цивільного, договірного, сімейного, міжнародного приватного права, а також цивільно-процесуального права.

 

Контроль знань і розподіл балів, які отримують студенти.

Контроль здійснюється за модульно-рейтинговою системою.

У змістовий модуль 1 (ЗМ1) входять теми 1 - 8, а у змістовий модуль 2 (ЗМ2) – теми 1 - 8. Обов’язковим для заліку є наявність оцінок поточного контролю напередодні заліку.

Оцінювання за формами контролю: (як приклад)

ЗМ1 ЗМ2
Min. – _ балів Max. – __ бали Min. – __ бали Max. – __ балів
Усна відповідь
Доповнення доповіді
Вирішення задачі
Експрес-опитування
Колоквіум
Самостійна робота
Есе
Тестування
Реферат
Участь у дискусії
Модульна контрольна робота 1
Модульна контрольна робота 2
„3” – мінімальна/максимальна оцінку, яку може отримати студент. 1–мінімальна/максимальна залікова кількість робіт чи завдань.

 

Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум –1 бал, для одержання іспиту обов’язково отримати від лектора дозвіл на можливість здачі пройденого матеріалу для отримання необхідної кількості балів з поточного контролю шляхом виконання спеціальних тестів/контрольної роботи підвищеної складності, за виконання яких можна набрати до 40 балів.

У випадку відсутності студента з поважних причин відпрацювання та перездачі МКР здійснюються у відповідності до „Положення про порядок оцінювання знань студентів при кредитно-модульній системі організації навчального процесу” від 1 жовтня 2010 року.

 

При простому розрахунку отримаємо:

  Змістовий модуль1 Змістовий модуль2 Залік Підсумкова оцінка
Мінімум 1 1 1 3
Максимум

При цьому, кількість балів:

· 1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням дисципліни;

· 35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання;

· 60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»);

· 65-74 відповідає оцінці «задовільно»;

· 75 - 84 відповідає оцінці «добре»;

· 85 - 89 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»);

· 90 - 100 відповідає оцінці «відмінно».

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  4. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  5. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  6. I. Контроль і закріплення знань учнів
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. I. Контроль, корекція та закріплення знань.




Переглядів: 393

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Шкала відповідності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.