Тема: Регулювання трудової діяльності персоналу. Управління робочим часом працівників. (2 год.)
Компетенції
- обґрунтовувати доцільність використання різних методів управління персоналом в організації;
- складати посадові інструкції та положення про структурні підрозділи;
- розробляти правила внутрішнього трудового розпорядку;
- розробляти гнучкі режими праці;
- проводити фотографію робочого дня, виявляти причини втрат робочого часу та розробляти рекомендації щодо продуктивнішого його використання
1. Семінар-розгорнута бесіда
Питання для обговорення:
- Засоби регламентування діяльності першого керівника організації, його заступників, структурних підрозділів та посадових осіб.
- Типова структура положення про структурний підрозділ.
- Кваліфікаційні характеристики професій працівників.
- Порядок розроблення та структура посадових інструкцій.
- Правила поведінки й дисциплінарні процедури.
- Поняття робочого часу як універсальної міри кількості праці.
- Законодавче регулювання робочого часу та тривалості відпусток.
- Регулювання режимів праці й відпочинку протягом зміни, доби, тижня та року.
- Гнучкі режими праці.
- Методи аналізу ефективності використання робочого часу.
2. Тренінг «Розроблення посадової інструкції працівника». Тренінг «Розроблення гнучких режимів праці».
Інформаційне забезпечення:
1. Менеджмент персоналу: навч. посібник / за заг. ред. В.М. Данюка, В.М. Петюха. – К. : КНЕУ, 2004.
2. Базилюк Б.Г. Менеджмент персоналу: навч.-метод. посібник для самостійного вивчення дисципліни / Б.Г. Базилюк, О.О. Герасименко, В.М. Петюх. – К. : КНЕУ, 2007.
3. Управління персоналом: підручник / [В.М.Данюк, А. М. Колот, Г.С.Суков та ін.]; за наук. ред. канд. екон. наук, проф. В.М.Данюка. — К. : КНЕУ, Краматорськ: НКМЗ, 2013.
Контактне заняття 9
Читайте також:
C. 3. Структурна побудова управління організаціями. ERP і управління можливостями бізнесу H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу. II. Мотивація навчальної діяльності II. Мотивація навчальної діяльності II. Мотивація навчальної діяльності II. Мотивація навчальної діяльності II. Мотивація навчальної діяльності II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ III. Мотивація навчальної діяльності III. Мотивація навчальної діяльності
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: