МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Поточний контроль знань студентів денної форми навчання
Об’єктом оцінювання знань студентів є програмний матеріал різного характеру і рівня складності, засвоєння якого перевіряється під час поточного контролю і на іспиті. Завданням поточного контролю є перевірка розуміння та засвоєння теоретичного матеріалу, умінь аналізувати відповідні явища та процеси, що стосуються системи управління персоналом в організації, й розробляти рекомендації щодо їх покращання, навичок проведення розрахункових робіт, умінь самостійно опрацьовувати тексти, здатності осмислити зміст теми, умінь публічно чи письмово представити певний матеріал (презентація). Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною шкалою на основі результатів поточного і підсумкового контролю знань. Завдання поточного контролю для студентів денної форми навчання оцінюються в діапазоні від 0 до 50 балів (включно). Перелік завдань для студентів для студентів денної форми навчання наведено у карті самостійної роботи (див. табл. 2).
Для студентів денної форми навчання обов’язковим завданням є виконання індивідуальних самостійних завдань на базі практики. Завдання №1 містить загальну інформацію про організацію, де студент проходить практику або працює, тому конкретній бальній оцінці воно не підлягає, але у разі відсутності інформації, передбаченої завданням, робота до розгляду кафедрою не приймається. Для студентів денної форми навчання максимальна оцінка кожного з двох пунктів завдання № 2 складає 15 балів. Критерії оцінювання виконання завдань наведено в табл. 4. Таблиця 4 Шкала оцінювання виконання індивідуальних завдань
Примітки: 1. Викладачу надається право зменшити загальну оцінку на 5-10 балів у разі незадовільного оформлення роботи. 2. Якщо доведено, що роботи ідентичні, то студенти одержують нульові оцінки за дані завдання.
Студенти денної форми навчання також виконують індивідуальні завдання, подані у табл. 2. Максимальна кількість балів за виконання кожного індивідуального завдання для студентів денної форми навчання – 10 балів. Критерії оцінювання індивідуальних завдань наведено в табл. 5. Таблиця 5 Шкала оцінювання виконання індивідуальних завдань
Граничний термін подання робіт з виконаними завданнями на кафедру управління персоналом та економіки праці – за 2 тижні до початку екзаменаційної сесії. Роботи, що надійдуть на кафедру пізніше встановленого терміну, не розглядаються і не оцінюються. Одержані кафедрою завдання студентів оцінюються викладачем у семиденний термін. Про одержану оцінку студент може дізнатись у викладача під час щотижневої консультації на кафедрі.
За рішенням кафедри додаткові бали (до 10) за поточну успішність можуть присуджуватись за позанавчальну наукову діяльність студентів – участь у конференціях, підготовку наукових публікацій тощо. При цьому загальна кількість балів, що вносяться до відомості обліку поточної і підсумкової успішності за поточну роботу для студентів денної форми навчання не може перевищувати 50 балів.
Результати поточного контролю знань студентів заносяться до відомості обліку поточної і підсумкової успішності й враховуються при виставленні підсумкового балу. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|