Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття 5.

Тема 6. Порушення припущень OLS: автокореляція залишків

Основні теоретичні поняття теми

Автокореляція залишків регресії. Графічний аналіз залишків. Причини та наслідки автокореляції залишків. Види автокореляції залишків. Тестування автокореляції залишків. Нелінійний метод найменших квадратів. Процедура Кохрейна-Оркатта.

 

Рекомендації щодо порядку опрацювання навчальних матеріалів та підготовки до практичного заняття

1. Опрацюйте лекційний матеріал та рекомендовану літературу.

2. Підготуйте тези або опорний конспект по питаннях, які виносяться на практичне заняття.

Мета заняття: детальне ознайомлення з тестуванням автокореляції залишків та її корекцією.

Методи оцінювання: письмове опитування (виконання практичної роботи №5).

Результати навчання: уміння тестувати автокореляцію залишків за допомогою тестів Бреуша-Годфрі та Люанга-Бокса, знання метода Кохрейна-Орката для коригування автокореляції залишків.

План практичного заняття:

Тестування автокореляції залишків за допомогою тестів Бреуша-Годфрі та Люанга-Бокса

Постановка завдання: провести дослідження побудованої моделі на автокореляцію залишків на основі тестівБреуша-Годфрі та Люанга-Бокса за допомогою програмного комплексу Gretl та інтерпретувати його результати.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 786

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Алгоритм виконання | Алгоритм виконання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.