Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Алгоритм виконання

1. У випадку виявлення гетероскедастичності залишків проводимо корекцію Уайта.

2. Відкриваємо файл DATA PRACT.gdt у особистій папці;

3. Проводимо корекцію Уайта: Model/Other linear models/Heteroskedasticity corrected;

4. У діалоговому вікні проводимо специфікацію моделі: логарифм змінної Y (I_Y) визначаємо, як залежну змінну (за допомогою стрілки переміщуємо у рядок Dependent variable); логарифми змінних , , , (I_X1, I_X2, I_X3, I_X4) визначаємо одночасно як незалежні змінні (за допомогою стрілки переміщуємо у рядок Independent variable)/OK.

5. Результати корекції Уайта необхідно перенести до практичної роботи: у вікні результатів клікаємо Edit/Copy/у діалоговому вікні встановлюємо галочку навпроти RTF(MS Word)/OK.

6. Вставляємо результати моделювання у вигляді таблиці у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Дану таблицю називаємо «Результати корекції Уайта».

7. Після таблиці наводимо її інтерпретацію стосовно результатів корекції та її впливу на коефіцієнти моделі.

 

У кінці практичної роботи мають міститися висновки стосовно:

1) припущення про наявність/відсутність гетероскедастичності залишків за результатами візуального аналізу;

2) результатів тесту Уайта;

3) результатів корекції Уайта у випадку виявлення гетероскедатичності залишків у моделі.

 

Перелік питань для самоконтролю:

1. Які основні припущення методу найменших квадратів (МНК)?

2. Гетеро-і гомоскедастичність. Узагальнений метод найменших квадратів і теорема Айткена.

3. Гетеро-і гомоскедастичність. Тест Уайта на гетероскедастичність.

4. Які наслідки гетероскедастичності помилок?

5. Усунення гетероскедастичності помилок. Корекція Уайта.

 

Література:[1,4]

 


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  7. IV. Алгоритм вирішення задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  10. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  11. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  12. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.




Переглядів: 786

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проведення корекції Уайта | Практичне заняття 5.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.