Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 7

На основі даних, наведених у таблицях розрахувати:

1. Обліковий штат робітників дільниці.

2. Річний фонд оплати праці робітників дільниці за елементами.

3. Середньорічну і середньомісячну заробітну плату робітників дільниці.

Показник Розряд
Година тарифна ставка грн/год. 6,2 6,5 6,7 7,0 7,20 7,75 8,1

 

Вихідні дані до планування чисельності і фонду оплати праці робітників ділянки

Показники Значення
1. Явочна чисельність робітників у зміну, чол.
2. Тривалість відпустки, днів
3. Час виконання державних обов'язків, днів
4. Тривалість хвороб, % від номінального часу
5 Кваліфікаційна структура робітників,% від облікової чисельності  
1разряд
2 розряд
3 розряд
4 розряд
5 розряд
6 розряд
7 розряд
6. Премія за виконання виробничих завдань,%
7. Кількість святкових днів у році, дн.
8. Доплата за бригадирство,%
9. Графік роботи безперервний у всіх варіантах  
10. Тривалість зміни, год.
11. Система оплати праці п.пр

Доповідь студентів з приводу:

1.Зарубіжний досвід розробки та використання систем винагороди за працю, можливість використання його елементів в національній економіці України.

2.Характеристика елементів організації заробітної плати і їх зв'язок з мотивацією трудової діяльності

3.Закон України "Про оплату праці" і його роль в організації матеріального стимулювання персоналу

4.Сутність та необхідність доплат і надбавок.

 

Практичне заняття 14

Тема 11. СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА І ДОХОДИ НАСЕЛЕННЯ

Форма проведення заняття – практичне заняття.

На початку заняття проводиться вибірковий опит студентів за пройденим на лекціях теоретичним матеріалом. Обговорюються наступні питання:

1. Охарактеризуйте сутність поняття «доходи населення». З яких джерел вони формуються?

2. Чим визначається диференціація доходів?

3. Охарактеризуйте диференціацію доходів населення в Україні і порівняйте з диференціацією доходів населення в інших країнах.

4. Які, на ваш погляд, причини високого рівня диференціації доходів населення в Україну?

5. Які фактори впливають на формування доходів?

6. Що являє собою прожитковий мінімум?

7. Як здійснюються розрахунки прожиткового мінімуму?

8. Охарактеризуйте мінімальний споживчий бюджет, його сутність і відмінність від бюджету прожиткового мінімуму.

9. Який порядок здійснення індексації доходів населення?

Доповідь студентів з приводу:

1.Види, джерела і структура доходів населення

2.Еволюція політики доходів і її вплив на стан матеріальної мотивації.

3.Надмірна диференціація доходів: соціальні наслідки

4.Якість трудового життя як критерій оцінки соціально-трудових відносин

5.Концепція людського розвитку, запропонована ПРООН. Індексу людського розвитку ПРООН.

 

Практичне заняття 15

Тема 12. АНАЛІЗ І ПЛАНУВАННЯ ТРУДОВИХ ПОКАЗНИКІВ

Форма проведення заняття – практичне заняття.

На початку заняття проводиться вибірковий опит студентів за пройденим на лекціях теоретичним матеріалом. Обговорюються наступні питання:

1. Назвіть завдання плану по праці і персоналу.

3. Розкрийте зміст методів планування продуктивності праці.

4. Назвіть і охарактеризуйте основні методи планування чисельності персоналу.

5. Сформулюйте мету і завдання планування коштів на оплату праці.

6. Назвіть склад статей фонду оплати праці; фонду заробітної плати; коштів, що спрямовуються на споживання.

7. Які методи планування фонду оплати праці вам відомі? Розкрийте їх суть.

На латинице

Після обговорення усних питань студентам пропонується для рішення ряд практичних завдань різного рівня складності, пов’язаних із тематикою практичного заняття. Наприклад:


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 353

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 1 | Задача 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.