МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача 7На основі даних, наведених у таблицях розрахувати: 1. Обліковий штат робітників дільниці. 2. Річний фонд оплати праці робітників дільниці за елементами. 3. Середньорічну і середньомісячну заробітну плату робітників дільниці.
Вихідні дані до планування чисельності і фонду оплати праці робітників ділянки
Доповідь студентів з приводу: 1.Зарубіжний досвід розробки та використання систем винагороди за працю, можливість використання його елементів в національній економіці України. 2.Характеристика елементів організації заробітної плати і їх зв'язок з мотивацією трудової діяльності 3.Закон України "Про оплату праці" і його роль в організації матеріального стимулювання персоналу 4.Сутність та необхідність доплат і надбавок.
Практичне заняття 14 Тема 11. СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА І ДОХОДИ НАСЕЛЕННЯ Форма проведення заняття – практичне заняття. На початку заняття проводиться вибірковий опит студентів за пройденим на лекціях теоретичним матеріалом. Обговорюються наступні питання: 1. Охарактеризуйте сутність поняття «доходи населення». З яких джерел вони формуються? 2. Чим визначається диференціація доходів? 3. Охарактеризуйте диференціацію доходів населення в Україні і порівняйте з диференціацією доходів населення в інших країнах. 4. Які, на ваш погляд, причини високого рівня диференціації доходів населення в Україну? 5. Які фактори впливають на формування доходів? 6. Що являє собою прожитковий мінімум? 7. Як здійснюються розрахунки прожиткового мінімуму? 8. Охарактеризуйте мінімальний споживчий бюджет, його сутність і відмінність від бюджету прожиткового мінімуму. 9. Який порядок здійснення індексації доходів населення? Доповідь студентів з приводу: 1.Види, джерела і структура доходів населення 2.Еволюція політики доходів і її вплив на стан матеріальної мотивації. 3.Надмірна диференціація доходів: соціальні наслідки 4.Якість трудового життя як критерій оцінки соціально-трудових відносин 5.Концепція людського розвитку, запропонована ПРООН. Індексу людського розвитку ПРООН.
Практичне заняття 15 Тема 12. АНАЛІЗ І ПЛАНУВАННЯ ТРУДОВИХ ПОКАЗНИКІВ Форма проведення заняття – практичне заняття. На початку заняття проводиться вибірковий опит студентів за пройденим на лекціях теоретичним матеріалом. Обговорюються наступні питання: 1. Назвіть завдання плану по праці і персоналу. 3. Розкрийте зміст методів планування продуктивності праці. 4. Назвіть і охарактеризуйте основні методи планування чисельності персоналу. 5. Сформулюйте мету і завдання планування коштів на оплату праці. 6. Назвіть склад статей фонду оплати праці; фонду заробітної плати; коштів, що спрямовуються на споживання. 7. Які методи планування фонду оплати праці вам відомі? Розкрийте їх суть. На латинице Після обговорення усних питань студентам пропонується для рішення ряд практичних завдань різного рівня складності, пов’язаних із тематикою практичного заняття. Наприклад: Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|