Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 3

Запропонуйте нестробований мультиплексор розмірністю Мà1 на базі стробованих мультиплексорів розмірністю 2à1 (типу 1533КП18 - виходи звичайні, інверсні) і необхідних логічних елементах (М = N + 3, де N-порядковий номер студента в журналі групи).

У відповіді привести: обґрунтування основних технічних рішень при побудові заданого мультиплексора; функціональну схему; умовне графічне позначення; таблицю станів; короткий опис принципу дії запропонованого мультиплексора.

 

1.2 Задачі до другого модуля - «Комп'ютерна схемотехніка»

 

Задача 4

Запропонуйте нестробований мультиплексор розмірністю Мà1 на базі стробованих мультиплексорів розмірністю 2à1 (типу 1533КП11 - виходи з трьома станами) і необхідних логічних елементах (М = N + 3, де N - порядковий номер студента в журналі групи).

У відповіді привести: обґрунтування основних технічних рішень при побудові заданого мультиплексора; функціональну схему; умовне графічне позначення; таблицю станів; короткий опис принципу дії запропонованого мультиплексора.

 

Задача 5

Розробити на основі мікросхеми K155ИЕ7 дільник частоти послідовності імпульсів, що працює із двійковими кодами та коефіцієнтом ділення Кд відповідно до індивідуального варіанта (таблиця 1.4).

У відповіді привести: методику побудови заданого дільника та основні технічні рішення; функціональну схему; короткий опис роботи; розрахунок максимальної частоти надходження вхідних імпульсів fmax.

 

 

Таблиця 1.4

№ вар. Кд № вар. Кд № вар. Кд

 

Задача 6

Розробити на основі мікросхеми K155ИЕ6 дільник частоти послідовності імпульсів, що працює із двійково-десятковими кодами та коефіцієнтом ділення Кд відповідно до індивідуального варіанта (таблиця 1.5).

У відповіді привести: методику побудови заданого дільника та основні технічні рішення; функціональну схему; короткий опис роботи; розрахунок максимальної частоти надходження вхідних імпульсів fmax.

 

Таблиця 1.5

№ вар. Кд № вар. Кд № вар. Кд

 

Продовження таблиці 1.5

№ вар. Кд № вар. Кд № вар. Кд

 

 

2. Методика виконання завдань та приклади рішення задач

Модуль І – «Комп’ютерна схемотехніка»


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 709

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 1 | Задача 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.