МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇУКРАЇНСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ГУМАНІТАРНИЙ ФАКУЛЬТЕТ Кафедра “Фізичне виховання та спорт” Т.В. Шепеленко, С.М. Черніна, Ю.М. Савченко ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ Електронна версія теоретичного матеріалу Харків 2011
ЗМІСТ
ВСТУП Фізичне виховання завжди було одним з засобів підготовки людини до трудової діяльності та пристосування до соціального середовища. Ігрове відтворення полювання, трудових процесів у стародавніх ритуальних змаганнях – один з засобів удосконалення трудових навичок і фізичного виховання молоді на навчальних стадіях розвитку людського суспільства. З часом люди перейшли від простого копіювання фізичних навантажень та технічних прийомів трудових процесів у простих іграх до більш широкої тематиці ігор з визначеними правилами та до утворення штучного спортивно-ігрового знаряддя – елементів сучасної фізичної культури і спорту. Паралельно розвивалася й військово-прикладна фізична підготовка, яка проводилася для визначених верств суспільства та особливо чітко виявлялася при рабовласницькому та феодальному строї. Вона робила деякий вплив на зміст та методику прикладної фізичної підготовки людини до праці. У середньовіков’ї елементи психофізичної підготовки до професійної праці вже присутні у ряді систем виховання та освіти молоді. На роль фізичних вправ у підготовці підростаючого покоління до праці звертали увагу видатні педагоги Франсуа Рабеле, Джон Локк, Йоган Песталоцці та ін. Власне у цій період виникає та формується самостійний напрямок у вивченні психофізичних можливостей людини з метою найбільш продуктивного його використання у визначеному виробництві. На межі ХІХ-ХХ століть у США розвивалася система організації праці та управління виробництвом, яка отримала назву «тейлоризм», у основі якої були широко використані досягнення науки та техніки з метою здобути максимум додаткової вартості за рахунок удосконалення та використання функціональних можливостей людини. У 20-30 роках ХХ століття була видана серія робіт, в яких розглядалися питання з спрямованого використання засобів фізичної культури для швидкого та якісного засвоєння трудових навичок, підвищення ефективності труда, активного відпочинку, профілактиці професійних захворювань. У наступні роки цей досвід був використаний при розробці основ наукової організації праці, при формуванні самостійного напрямку – спеціальної психофізичної підготовки людини до конкретного виду професійної праці. У теорії та практиці фізичного виховання така спеціальна підготовка отримала назву професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП).
ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇ Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|