МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основи спілкування з колегамиВзагалі існує декілька способів спілкування у колективі: 1. Міжособистісне; 2. Індивідуально-групове; 3. Колективно-індивідуальне; Спілкування – це процес встановлення і розвитку контактів поміж людьми, викликаний потребами сумісної діяльності, та включає у себе обмін інформацією, розробку єдиної стратегії взаємодій, сприйняття та розуміння інших. Комунікація – розумовий аспект соціальної взаємодії, обмін інформацією (у тому числі) поміж індивідами. Інтеракція – взаємодія поміж тими хто спілкується, взаємовплив один на одного. Спілкування міжособистісне – сприйняття, розуміння та оцінка однією людини - іншої. Роль – поняття значущої поведінки людини у певній ситуації, що співвідноситься з певним положенням ( наприклад медичний працівник може знаходитись у ролі лікаря, або медичної сестри). Група – ланка системи суспільних відношень, відображених у специфіці безпосередніх міжособистісних контактів, розвиток яких, опосередкований фактором суспільної діяльності, веде до обрання групою різноманітних соціально-психологічних характеристик. (Р.Л. Кричевский, З.М. Дубовская, 1991). Від звичайного скопичення людей групу відокремлює (Taylor H.F., 1970): 1. Досить тривала тривалість існування; 2. Наявність загальної цілі, або цілей; 3. Взаємодія членів групи; 4. Наявність хоча б рудиментарної групової структури; 5. Розуміння індивідів, які входять до групи, як поняття “ми”, або членства у групі). Статус (від лат. status – положення, стан) суб’єкту у групі, його права та обов’язки (у тому числі і медичного працівника), обумовлений системою міжособистісних взаємодій. Найвищий статус у групі має її лідер та керівник. Керівник (у тому числі у медичному закладі) має відміни від інших членів колективу, а саме: 1. Призначається офіційно; 2. Має офіційні повноваження; 3. Має санкції впливу на підлеглих; 4. Вирішує офіційні питання групи зовні; 5. Несе офіційну відповідальність за стан справ у групі; До основних функцій керівника належать: 1. Організація підлеглих та контроль за ними; 2. Прийняття рішень; 3. Офіційне представництво; 4. Виховні функції; 5. Експертно-консультативні функції; Керівник може виступати у групі в ролі як лідера, так і авторитета одночасно, або окремо. Авторитетом у групі може бути як офіційна особа (авторитет посадовця), так і неофіційна (реальна особа), яка користується повагою оточуючих за особистісні якості. Тому сама по собі посада не може забезпечувати авторитет, його потрібно завойовувати та постійно підтверджувати. Функції спілкування: інформаційно-комунікативна, регуляторно-комунікативна, афективно-комунікативна. - Інформаційно-комунікативна функція охоплює процеси формування, передання та прийому інформації - Регуляційна-комунікативна функція полягає в регуляції поведінки. Завдяки спілкуванню людина здійснює регуляцію не тільки власної поведінки, а й поведінки інших людей, і реагує на їхні дії, відбувається процес взаємного налагодження дій. - Афективно-комунікативна функція характеризує емоційну сферу людини. Спілкування впливає на емоційні стани людини. В емоційній сфері виявляється ставлення людини до навколишнього середовища, в тому числі й соціального. Читайте також:
|
||||||||
|