Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Комунікативна компетентність, її роль в ефективній і безконфліктній взаємодії.

Під комунікативною компетентністю розуміють здатність встановлювати і підтримувати необхідні контакти з іншими людьми, певну сукупність знань, умінь і навичок, що забезпечують ефективне спілкування, вона передбачає уміння змінювати глибину і коло спілкування, розуміти і бути зрозумілим для партнера по спілкуванню.

Відокремлюють такі складові комунікативної компетентності:

· орієнтованість у різноманітних ситуаціях спілкування, яка заснована на знаннях і життєвому досвіді індивіда ;

· спроможність ефективно взаємодіяти з оточенням, завдяки розумінню себе та інших, при постійній видозміні психічних станів, міжособистісних відносин і умов соціального середовища;

· адекватна орієнтація людини в самій собі - власному психологічному потенціалі, у потенціалі партнера, у ситуації;

· готовність і уміння будувати контакт з людьми;

· внутрішні засоби регуляції комунікативних дій;

· знання, уміння і навички конструктивного спілкування;

· внутрішні ресурси, необхідні для побудови ефективної комунікативної дії у визначеному колі ситуацій міжособистісної взаємодії.

 

Література:

1. Спіріна І.Д., Вітенко І.С., Напреєнко О.К. та ін. Медична психологія: державний національний підручник - Дніпропетровськ: ЧП «Ліра» ЛТД, 2012.

2. Тюльпин Ю.Г. Медицинская психология, Москва “Медицина”, 2004.

3. Менделевич В.Д. Клиническая и медицинская психология, Москва “МЕДпресс–информ”, 2005.

4. Михайлов Б. В., Табачников С. И., Витенко И. С., Чугунов В. В. Психотерапия. – Харьков: ОКО, 2002.

 

Автор: асистент Тимофєєв Р.М.

 

Затверджено на засіданні кафедри

«____» __________________ 201_ р., протокол №___

 

 

Методична розробка

Для студентів до аудиторного заняття

З дисципліни «Медична психологія»

Для студентів 4 курсу спеціальності «Лікувальна справа», «Педіатрія», «Медико-профілактична справа»

1.Тема: ПСИХОСОМАТИЧНІ РОЗЛАДИ (2 год.)

2.Місце: учбовий кабінет.

3. Мета:засвоїти поняття психосоматичний розлад, механізми психологічного захисту, дістрес, еустрес, алекситимія.

4. Базовий рівень знань та умінь:

Дисципліна Знати Уміти
Анатомія Анатомічна будова головного мозку та інших органів та систем людського організму  
Загальна психологія Характеристику емоційно-вольової сфери, поняття темперамент, характер  

План проведення практичного заняття

Елементи практичного заняття Час (хв.)
1. Перевірка присутніх
2. Вхідний контроль и його аналіз
3. Опитування студентів и розбір програмних питань
4. Додаткові питання, відповіді на них
5. Аналіз результатів дослідження
6. Вихідний контроль знань и його аналіз
7. Підсумкова оцінка знань та вмінь студентів  

 


Читайте також:

  1. Диполь-дипольні взаємодії. Ван-дер-ваальсовий зв’язок.
  2. Загальний вираз енергії міжмолекулярної взаємодії.
  3. Збутовий потенціал: кількість зайнятих працівників, їхня кваліфікація, компетентність, індивідуальні рейтинги.
  4. Зв’язки і співпраця із ЗМІ – механізм взаємодії.
  5. Іншомовна комунікативна компетенція
  6. Комунікативна професіограма фахівця
  7. Комунікативна професіограма фахівця.
  8. Комунікативна спрямованість аргументації
  9. Комунікативна техніка - основа професійної діяльності соціального працівника.
  10. Культура та цивілізація: проблеми взаємодії.
  11. Механізм соціальної взаємодії.




Переглядів: 967

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основи спілкування з колегами | Перелік теоретичних питань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.