МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Комунікативна техніка - основа професійної діяльності соціального працівника.Лекція № 3. Комунікативна техніка в соціальній роботі(2 години). Умови реалізації соціальних технологій в соціальній роботі. Можна стверджувати, що найважливішими умовами технологізації практичної діяльності в соціальній сфері є такі: · об’єкт впливу має певний ступінь складності; · необхідність виділення елементів системи об'єкта соціального впливу; · наявність можливості формалізації реальних процесів і демонстрації їх у вигляді певних операцій, процедур, показників; · наявність можливості відтворення і повторюваності операцій, процедур чи показників у нових умовах. Отже провідна перевага технологічного підходу до соціальних процесів полягає в науковому підборі таких методів, засобів і способів діяльності, за допомогою яких можна забезпечити її максимальну результативність. Ключовою ланкою будь-якої технології є детальне визначення кінцевого результату і чіткого шляху його досягнення. Ще однією з позитивних властивостей технології є відтворення, тобто можливість її реалізації іншою людиною після спеціального навчання, освоєння.
Специфіка соціальної роботи полягає в тому, що при вирішенні поставлених перед нею проблем вона прямо або побічно впливає на всі форми і види суспільних відносин та діяльності людей, всі сторони суспільства. Виявлення та вирішення цих проблем здійснюється насамперед за допомогою встановлення і підтримання контактів з представниками державних служб, громадських організацій і об'єднань, громадянами і соціальними групами (клієнтами), які потребують допомоги, захисту, підтримки, що вимагає, у свою чергу, високого розвитку у соціальних працівників комунікативних здібностей. Таким чином, професію соціального працівника можна назвати комунікативної, оскільки його практична діяльність передбачає спілкування, і успіх цієї діяльності значною мірою залежить від його комунікативної компетентності - в міжособистісної комунікації, міжособистісному взаємодії, міжособистісному сприйнятті. Крім того, інтенсифікація соціальних зв'язків, розширення поля спілкування збільшують психологічні навантаження і створюють напруженість у процесі спілкування. Високий рівень комунікативної компетентності захищає соціального працівника від цих навантажень і сприяє інтенсивному міжособистісному спілкуванню. Спілкування характерно для всіх сфер життя людей, це умова і засіб формування систем відносин суспільства і самої людини. Але як особливий феномен життєдіяльності суспільства спілкування має специфічні змістовними і функціональними характеристиками. Зазвичай виділяють перцептивную, комунікативну і інтерактивну функції спілкування. Мається на увазі, що спілкування - це одночасно сприйняття партнерами один одного, їх обмін інформацією, діями і рольовими впливами, встановлення певних взаємин. Читайте також:
|
||||||||
|