Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні положення

Кафедра товарознавства, стандартизації та сертифікації

Реєстр. _____________

 

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

з підготовки і захисту кваліфікаційних робіт магістрів

за спеціальністю 8.18010010 «Якість, стандартизація та сертифікація»

 

 

Херсон – 2011

 
 


В.В. Євтушенко. Методичні рекомендації з підготовки і захисту випускних кваліфікаційних робіт магістрів за спеціальністю 8.18010010 «Якість, стандартизація та сертифікація». – Херсон, ХНТУ, 2011. – 40с.

 

Рецензент: Валько М.І., д.т.н., професор, декан факультету технологій та дизайну ХНТУ.

 

Відповідальний за випуск: д.т.н., професор, завідувач кафедри Л.А. Чурсіна

 

Затверджено

на засіданні кафедри товарознавства, стандартизації та сертифікації

Протокол № 2 від 06.10.2011р.

Завідувач кафедри ______Л.А.Чурсіна

 

 

 
 

 


Загальні положення

 

Магістр - це освітньо-кваліфікаційний рівень фахівця, який на основі кваліфікації бакалавра або спеціаліста здобув поглиблені спеціальні уміння та знання інноваційного характеру, має певний досвід їх застосування та продукування нових знань для вирішення проблемних професійних завдань у певній галузі. Магістр повинен мати широку ерудицію, фундаментальну наукову базу, володіти методологією наукової творчості, сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації, бути спроможним до творчої науково-дослідницької і науково-педагогічної діяльності.

Випускна кваліфікаційна робота магістра, з одного боку, має узагальнюючий характер, оскільки є своєрідним підсумком його підготовки, а з іншого - самостійним оригінальним науковим дослідженням студента, у розробці якого зацікавлені установи, організації або підприємства, при цьому студент упорядковує за власним розсудом накопичені наукові факти та доводить їх наукову цінність або практичну значимість.

У ході роботи над магістерською випускною роботою у студента закріплюють­ся навички роботи з літературними джерелами, розвивається аналітичне мислення; деякою мірою виробляються навички дослідниць­кої роботи. При цьому дуже часто дипломник має мобілізувати багато отриманих раніше знань не тільки зі спеціальних, а й теоретичних дисциплін.

При виборі бази переддипломної практики варто мати на увазі, що надалі в дипломній роботі можна буде використовувати фактичні дані тільки з даного об'єкта практики (суб’єкта господарювання) та відповідної галузі.

Студент - магістр повинен:

- визначитися з темою й отримати завдання на виконання роботи, після чого опрацювати літературні джерела;

- скласти план магістерської роботи;

- критично проаналізувати різні погляди науковців на проблеми, що мають безпосереднє відношення до теми роботи та сформувати свою особисту позицію;

- розробити методику виконання магістерської роботи;

- в міру потреби звертатися до наукового керівника за консультаціями;

- подавати на перевірку керівникові розділи роботи відповідно до календарного плану їх виконання, а згодом – переплетену роботу для перевірки і написання відзиву;

- не пізніше як за 10 днів до захисту здати повністю підготовлену роботу на кафедру;

- підготувати доповідь на Державній екзаменаційній комісії (ДЕК), тривалість якої не повинна перевищувати 10 хвилин, доповідь повинна бути проілюстрована таблицями, діаграмами тощо;

- після отримання рецензії виправити відмічені рецензентом недоліки або підготовити аргументовані відповіді на них і представити роботу на розгляд кафедрі в установлений термін.

До кваліфікаційної роботи магістра включають наукову інформацію, яка в найбільш повному обсязі розкриває результати пошуку із детальним описом методики дослідження, зокрема, фактичний матеріал, гіпотетичні теорії, методи їх розкриття. Основою такої роботи має бути принципово новий матеріал, що складається з опису нових фактів, явищ або закономірностей, а також раніше відомого та узагальненого матеріалу, наукової позиції автора роботи, його власну думку дослідження проблеми. Тобто, робота повинна відповідати вимогам оригінальності, унікальності та неповторності висунутих положень.

Слід пам'ятати, що науковий пошук від початку й до завершення роботи має суто індивідуальний характер. Сучасне науково-теоретичне мислення завбачає висвітлення суті явищ та процесів, які вивчаються, що можливо за умов цілісного підходу до об'єкту дослідження.

Основним завданням кваліфікаційної роботи магістра зі спеціальності “Якість, стандартизація та сертифікація ” є:

1) вироблення здатності використовувати:

· національні та міжнародні стандарти по забезпеченню якості та сертифікації продукції, послуг і систем якості;

· технологію планування випробувань, контролю та перевірок на етапах проектування, розробки, виробництва та експлуатації;

· алгоритми і способи проведення розрахунків, що підтверджують конкурентоспроможність продукції та послуг;

· методи контролю змісту, послідовності операцій і характеристик управління технологічним процесом;

2) вироблення навичок:

· розробки систем якості;

· розробки планів, програм і методик проведення випробувань;

· використання технічних засобів для контролю якості та випробувань продукції;

· автоматизації вимірювань, контролю якості і випробувань програмними засобами.

Випускна кваліфікаційна робота магістра в умовах Болонського процесу повинна відповідати усім вимогам наукового дослідження, що споріднює її з дисертаційними дослідженнями, відображати основні положення науково-дослідної роботи, висвітлювати результати наукового пошуку, що свідчить про науковий потенціал дослідника-магістранта.

Таку роботу є сенс віднести до окремого виду наукової діяльності, що відрізняє її від інших видів робіт у вищій школі. Вона виконує кваліфікаційну функцію, вказує на рівень підготовки фахівця, його наукову компетентність, уміння самостійно вести науковий пошук, вирішувати конкретні наукові завдання, моделювати пошукову ситуацію, що підтверджується публічним захистом роботи в ДЕК.

Робота має бути подана у вигляді текстового матеріалу, у якому проаналізована науково-дослідна інформація відповідно до її структури з урахуванням всіх компонентів. У роботі мають бути відображені як загальнонаукові, так і спеціальні методи наукового пізнання, пов'язані з дослідженням у певній галузі науки. Зміст випускної кваліфікаційної роботи повинен характеризуватися оригінальним підходом у вирішенні поставленої мети, включаючи обґрунтування положень, гіпотез, наукових фактів, явищ та закономірностей, критичного аналізу та узагальнень раніше відомих позицій або їх висвітлення у повному аспекті.

Структура магістерської роботи чітко регламентована.

Структура і зміст роботи:

Структура випускної кваліфікаційної роботи магістра багато в чому залежить від обраної теми. Згідно з Державним стандартом України робота повинна містити такі розділи:

- титульний лист українською мовою;

- реферат;

- зміст;

- перелік умовних позначень (при необхідності);

- вступ;

- основну частину роботи, яка поділяється на розділи;

- висновки;

- список використаних джерел;

- додатки.

Кваліфікаційна робота магістра, як форма наукового дослідження, відноситься до навчально-дослідницької роботи, яку характеризують моделювання вже відомих наукових проблем з їх оригінальним вирішенням, розглядом в новому аспекті, але які не потребують окреслення кардинально нових, раніше не вивчених проблем.

 

 


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. I. Загальні положення
  5. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  6. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  7. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  8. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  9. IV. Загальні висновки
  10. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  11. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  12. ORG - Встановити положення в сегменті




Переглядів: 426

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Вимоги до змісту роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.444 сек.