Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до змісту роботи

ТИТУЛЬНИЙ ЛИСТ

 

Титульний лист є першим аркушем кваліфікаційної роботи магістра. Він оформлюється українською мовою за формою, наведеною в додатку 1.

РЕФЕРАТ

Завдання реферату – ознайомлення з кваліфікаційною роботою магістра. Він повинен бути коротким, інформативним і мати відомості, які дозволяють прийняти рішення про доцільність читання всієї випускної кваліфікаційної роботи магістра.

Заголовком реферату служить слово «РЕФЕРАТ», надруковане симетрично до основного тексту. В наступних рядках надається інформація про обсяг кваліфікаційної роботи магістра, кількість розділів і параграфів, кількість рисунків та таблиць, додатків, використаних літературних джерел.

Далі подається текст реферату, який включає: характер роботи; конкретні результати; висновки відносно особливостей, ефективності і використання отриманих результатів.

Обсяг реферату не повинен перевищувати 500 слів або 1 сторінки.

Рисунки або таблиці можуть бути включені до реферату, якщо без них неможливо розкрити основний зміст роботи.

ВСТУП

 

У вступі розкривається і обґрунтовується актуальність теми дослідження, визначається її теоретичне і практичне значення, висвітлюються невирішені проблеми з даної теми, які потребують розробки. Далі обґрунтовуються мета і задачі дослідження.

Актуальність теми – це оцінка її значимості і необхідності проведення дослідження. Для описування актуальності теми необхідно відобразити її відповідність суспільним або виробничим потребам, виділивши при цьому об’єкт і предмет дослідження і дати їм коротку характеристику.

Мета роботи – передбачає формулювання бажаного кінцевого результату роботи, з виділенням тих дій, які потрібно здійснити, щоб досягти мети.

Важливим є визначення напрямків вирішення поставлених задач. Обов’язковою є характеристика методів дослідження, які використовуються студентом. Обґрунтовується структура роботи. Наводиться коротка характеристика об’єкта дослідження. Зазначається, яких результатів щодо поліпшення його діяльності планується досягти. Об’єкт – той простір, в рамках якого існує досліджувана проблема, а предмет – це та грань життєдіяльності об’єкту, яка підлягає спеціальному вивченню і, можливо перетворенню. Для спеціальності “Якість, стандартизація та сертифікація ” об’єктом є елементи промислового виробництва, наукових досліджень, а предметом – методи управління якістю та їх застосування для забезпечення якості. Тому в якості об’єкта дослідження можуть бути обрані процеси виробництва продукції і послуг; контроль при виробництві продукції та послуг, система управління якості організації. В якості предмета дослідження пропонується розглядати інструменти управління якістю, впровадження при виробництві продукції та послуг стандартів, які дозволять управляти якістю продукції.

Вступ також повинен містити короткий огляд літературних джерел, а також документів підприємств і установ, які використані в роботі.

Обсяг вступу не повинен перевищувати 4 сторінок.

 

РОЗДІЛ

 

Перший розділ – оглядово-теоретичний. У ньому подається детальний опис обраних об’єкта і предмета досліджень, проводиться огляд і аналіз підібраної за темою роботи науковою літературою з метою визначення уже існуючих розробок, інструментів та підходів, які пов’язані з предметом дослідження, і виявляються переваги та недоліки кожного можливого варіанту. У цьому розділі студент повинен показати уміння опрацювати і узагальнити теоретичні матеріали, користуватися нормативною документацію (ДСТУ, міжнародними стандартами ISO тощо). Матеріал розділу повинен містити основні цифрові дані, які необхідно використати в розділі, присвяченому аналізу. На кожній сторінці повинні бути посилання на використану літературу. Розділ складається з 1 – 4 параграфів.

Розділ слід завершити узагальненням всього матеріалу у вигляді висновку.

Обсяг І розділу – 30-35 сторінок.

 

II. РОЗДІЛ

 

Другий розділ – аналітичний. У ньому поглиблюється розробка теми, виявляються найбільш важливі фактори впливу, аналізується, що може викликати їх зміну. Наприклад, проводиться опис конкретної продукції і процесів, з якими пов’язана тема випускної кваліфікаційної роботи. Подаються схеми, опис процесів з діаграмами, інформаційні моделі процесів, пропонуються можливі зміни процесів і виробів, що зможуть забезпечити підвищення якості. Розглядаються нові підходи, методи (нестандартне застосування інструментів управління якістю, нові конструкторсько-технологічні рішення, нові процеси, застосування статистичних методів, варіанти статистичного управління процесами тощо), використання яких для вирішення задач випускної кваліфікаційної роботи призведе до підвищення якості та ефективності.

В кінці розділу формулюється висновок.

Обов’язкові посилання на використану літературу. Розділ складається з 2 –4 параграфів.

Обсяг ІІ розділу – 15-20 сторінок.

 

 

IIІ. РОЗДІЛ

 

Третій розділ – відображає практичну реалізацію запропонованих інструментів та нововведень. У розділі рекомендується провести оцінку результатів від впровадження запропонованих нововведень.

Елементи документів системи якості – керівництво з якості, задокументовані процедури, інструкції у вигляді стандарту підприємства за прийнятою формою. Закінчується розділ висновком. Об’єм розділу – приблизно 30-40 сторінок.

 

IV. РОЗДІЛ

 

Четвертий розділ – повинен бути присвячений розгляду питань безпеки життєдіяльності й економічного обґрунтування, в залежності від особливостей обраної тематики випускної кваліфікаційної роботи. Цей розділ також закінчується висновком. Сумарний об’єм розділу – 10-15 сторінок.

Загальна кількість розділів строго не регламентується і може бути більше чотирьох. Допускається інший розподіл матеріалу за розділами, якщо він диктується особливостями обраної теми.

 

ВИСНОВКИ

Висновки містять:

· твердження про досягнення мети дослідження з підтвердженнями;

· короткий огляд виконаної роботи;

· опис наукової новизни авторський досліджень;

· встановлення практичної значимості роботи.

Висновки повинні бути лаконічними, доказовими і переконливими, а їх об’єм не повинен перевищувати 2-3 сторінок.

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Список використаних джерел у випускній роботі повинен включати не менше 30 найменувань різних джерел інформації, які відносяться до досліджуваної теми і використовувалися під час підготовки матеріалу. Обов’язковим є посилання на нормативну документацію, статті, тематичні огляди, що публікуються у науковій та технічній літературі. В тексті повинні бути посилання на всі позиції списку літератури. Вони подаються у квадратних скобках відразу після використаного фрагменту. Відсутність скобок розцінюється як невміння працювати з джерелами і може впливати на оцінку випускної роботи.

 

ДОДАТКИ

Додатки слугують доповненням до основної роботи. В них входять матеріали, які не увійшли в текст основної частини роботи, наприклад, таблиці допоміжних і довідкових даних, схеми і діаграми. При цьому до додатків включають тільки ті матеріали. На які існують посилання в основному тексті.

Кожен додаток має свою нумерацію сторінок. У цілому об’єм додатків не повинен перевищувати 1/3 всього тексту випускної роботи.

Текст випускної кваліфікаційної роботи повинен бути написаний своїми словами, але із зверненнями до праць, в яких уже виражена та чи інша думка за обраною темою. Не можна переписувати без посилань чужі тексти, не допускаються не прийняті скорочення слів, а використану абревіатуру слід розшифровувати. Висловлювання своєї думки, оцінок, критичних зауважень тощо слід робити від третьої особи.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  7. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  8. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 455

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення | ЗБІР, ВИВЧЕННЯ І ОБРОБКА ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.