МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вимоги до змісту роботиТИТУЛЬНИЙ ЛИСТ
Титульний лист є першим аркушем кваліфікаційної роботи магістра. Він оформлюється українською мовою за формою, наведеною в додатку 1. РЕФЕРАТ Завдання реферату – ознайомлення з кваліфікаційною роботою магістра. Він повинен бути коротким, інформативним і мати відомості, які дозволяють прийняти рішення про доцільність читання всієї випускної кваліфікаційної роботи магістра. Заголовком реферату служить слово «РЕФЕРАТ», надруковане симетрично до основного тексту. В наступних рядках надається інформація про обсяг кваліфікаційної роботи магістра, кількість розділів і параграфів, кількість рисунків та таблиць, додатків, використаних літературних джерел. Далі подається текст реферату, який включає: характер роботи; конкретні результати; висновки відносно особливостей, ефективності і використання отриманих результатів. Обсяг реферату не повинен перевищувати 500 слів або 1 сторінки. Рисунки або таблиці можуть бути включені до реферату, якщо без них неможливо розкрити основний зміст роботи. ВСТУП
У вступі розкривається і обґрунтовується актуальність теми дослідження, визначається її теоретичне і практичне значення, висвітлюються невирішені проблеми з даної теми, які потребують розробки. Далі обґрунтовуються мета і задачі дослідження. Актуальність теми – це оцінка її значимості і необхідності проведення дослідження. Для описування актуальності теми необхідно відобразити її відповідність суспільним або виробничим потребам, виділивши при цьому об’єкт і предмет дослідження і дати їм коротку характеристику. Мета роботи – передбачає формулювання бажаного кінцевого результату роботи, з виділенням тих дій, які потрібно здійснити, щоб досягти мети. Важливим є визначення напрямків вирішення поставлених задач. Обов’язковою є характеристика методів дослідження, які використовуються студентом. Обґрунтовується структура роботи. Наводиться коротка характеристика об’єкта дослідження. Зазначається, яких результатів щодо поліпшення його діяльності планується досягти. Об’єкт – той простір, в рамках якого існує досліджувана проблема, а предмет – це та грань життєдіяльності об’єкту, яка підлягає спеціальному вивченню і, можливо перетворенню. Для спеціальності “Якість, стандартизація та сертифікація ” об’єктом є елементи промислового виробництва, наукових досліджень, а предметом – методи управління якістю та їх застосування для забезпечення якості. Тому в якості об’єкта дослідження можуть бути обрані процеси виробництва продукції і послуг; контроль при виробництві продукції та послуг, система управління якості організації. В якості предмета дослідження пропонується розглядати інструменти управління якістю, впровадження при виробництві продукції та послуг стандартів, які дозволять управляти якістю продукції. Вступ також повинен містити короткий огляд літературних джерел, а також документів підприємств і установ, які використані в роботі. Обсяг вступу не повинен перевищувати 4 сторінок.
РОЗДІЛ
Перший розділ – оглядово-теоретичний. У ньому подається детальний опис обраних об’єкта і предмета досліджень, проводиться огляд і аналіз підібраної за темою роботи науковою літературою з метою визначення уже існуючих розробок, інструментів та підходів, які пов’язані з предметом дослідження, і виявляються переваги та недоліки кожного можливого варіанту. У цьому розділі студент повинен показати уміння опрацювати і узагальнити теоретичні матеріали, користуватися нормативною документацію (ДСТУ, міжнародними стандартами ISO тощо). Матеріал розділу повинен містити основні цифрові дані, які необхідно використати в розділі, присвяченому аналізу. На кожній сторінці повинні бути посилання на використану літературу. Розділ складається з 1 – 4 параграфів. Розділ слід завершити узагальненням всього матеріалу у вигляді висновку. Обсяг І розділу – 30-35 сторінок.
II. РОЗДІЛ
Другий розділ – аналітичний. У ньому поглиблюється розробка теми, виявляються найбільш важливі фактори впливу, аналізується, що може викликати їх зміну. Наприклад, проводиться опис конкретної продукції і процесів, з якими пов’язана тема випускної кваліфікаційної роботи. Подаються схеми, опис процесів з діаграмами, інформаційні моделі процесів, пропонуються можливі зміни процесів і виробів, що зможуть забезпечити підвищення якості. Розглядаються нові підходи, методи (нестандартне застосування інструментів управління якістю, нові конструкторсько-технологічні рішення, нові процеси, застосування статистичних методів, варіанти статистичного управління процесами тощо), використання яких для вирішення задач випускної кваліфікаційної роботи призведе до підвищення якості та ефективності. В кінці розділу формулюється висновок. Обов’язкові посилання на використану літературу. Розділ складається з 2 –4 параграфів. Обсяг ІІ розділу – 15-20 сторінок.
IIІ. РОЗДІЛ
Третій розділ – відображає практичну реалізацію запропонованих інструментів та нововведень. У розділі рекомендується провести оцінку результатів від впровадження запропонованих нововведень. Елементи документів системи якості – керівництво з якості, задокументовані процедури, інструкції у вигляді стандарту підприємства за прийнятою формою. Закінчується розділ висновком. Об’єм розділу – приблизно 30-40 сторінок.
IV. РОЗДІЛ
Четвертий розділ – повинен бути присвячений розгляду питань безпеки життєдіяльності й економічного обґрунтування, в залежності від особливостей обраної тематики випускної кваліфікаційної роботи. Цей розділ також закінчується висновком. Сумарний об’єм розділу – 10-15 сторінок. Загальна кількість розділів строго не регламентується і може бути більше чотирьох. Допускається інший розподіл матеріалу за розділами, якщо він диктується особливостями обраної теми.
ВИСНОВКИ Висновки містять: · твердження про досягнення мети дослідження з підтвердженнями; · короткий огляд виконаної роботи; · опис наукової новизни авторський досліджень; · встановлення практичної значимості роботи. Висновки повинні бути лаконічними, доказовими і переконливими, а їх об’єм не повинен перевищувати 2-3 сторінок.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Список використаних джерел у випускній роботі повинен включати не менше 30 найменувань різних джерел інформації, які відносяться до досліджуваної теми і використовувалися під час підготовки матеріалу. Обов’язковим є посилання на нормативну документацію, статті, тематичні огляди, що публікуються у науковій та технічній літературі. В тексті повинні бути посилання на всі позиції списку літератури. Вони подаються у квадратних скобках відразу після використаного фрагменту. Відсутність скобок розцінюється як невміння працювати з джерелами і може впливати на оцінку випускної роботи.
ДОДАТКИ Додатки слугують доповненням до основної роботи. В них входять матеріали, які не увійшли в текст основної частини роботи, наприклад, таблиці допоміжних і довідкових даних, схеми і діаграми. При цьому до додатків включають тільки ті матеріали. На які існують посилання в основному тексті. Кожен додаток має свою нумерацію сторінок. У цілому об’єм додатків не повинен перевищувати 1/3 всього тексту випускної роботи. Текст випускної кваліфікаційної роботи повинен бути написаний своїми словами, але із зверненнями до праць, в яких уже виражена та чи інша думка за обраною темою. Не можна переписувати без посилань чужі тексти, не допускаються не прийняті скорочення слів, а використану абревіатуру слід розшифровувати. Висловлювання своєї думки, оцінок, критичних зауважень тощо слід робити від третьої особи.
Читайте також:
|
||||||||
|