Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Не забудьте про мовний етикет та його особливості.

№4. Запишіть речення. З'ясуйте, які норми мовного етикету вони виражають.

1. Піфагор застерігав: "Перш ніж почнеш говорити, дай час дозріти думці під твоїм язиком".

2. "Заговори, щоб я тебе побачив", — писав давньогрець­кий філософ Сократ.

3. "З ким доводиться мати справу, — говорив Езоп, — з тими будь поступливим і чемним".

4. Давньокитайський філософ V-ІV століття до нашої ери Конфуцій говорив: "Достатньо, щоб слова були змістовни­ми", — проте іноді цього буває замало.

 

№5. . Продовжіть речення:

  1. Мова – це ...
  2. Мовний стиль – це ...
  3. Етикет — це ... .
  1. Службовий етикет визначає ... .
  2. Перше враження від людини складається з того, наскільки ....
  3. Загальна і мовна культура людини виявляється у ... .

Питання для самоконтролю

1. Що таке мовний етикет?

2. Чим відрізняється мовний етикет від інших видів загального етикету?

З. Які різновиди українського мовного етикету існують?

 

 

Тема заняття: Власне українська та іншомовна лексика у професійному мовленні. Терміни, виробничо-професійні та науково-технічні, професіоналізми, фразеологізми.

 

Мета:

Знати:поняття про власне українську та іншомовну лексику, термінологічну лексику та виробничо-професійні, науково-технічні професіоналізми;

Вміти: користуватися словником іншомовних слів, термінологічними словниками та довідковою літературою;

 

План вивчення

1. Власне українська та іншомовна лексика у професійному мовленні.

2. Поняття про терміни (професіоналізми, виробничо-технічні поняття). Відмінність між термінологією і терміносистемою.

3. Професійні фразеологізми, труднощі перекладу.


Читайте також:

  1. Part A. Зовсім нескладний eтикет.етикет.
  2. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  3. Біологічні особливості.
  4. Види етикету
  5. Види покарань, які застосовуються до неповнолітніх, та їх особливості.
  6. Визначення етикету
  7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НЕДОТРИМАННЯ НОРМ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ ТА ЕТИКЕТУ В ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.
  8. Візитні картки: діловий етикет
  9. Генератори постійного струму, класифікація, характеристики, особливості.
  10. Голосовий і мовний апарат: методика тренування
  11. Давньокитайський етикет
  12. Дворянський період національно-культурного відродження та його особливості.




Переглядів: 954

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оберіть і виконайте вправу. | Теоретичний матеріал

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.