МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Основні фактори мікро- і макросередовища функціонування туристичного підприємстваМаркетингове дослідження має такі логічно взаємопов'язані, послідовні стадії: 1. визначення проблеми; 2. розроблення концепції дослідження; 3. кабінетні маркетингові дослідження; 4. польові дослідження ринку; 5. аналіз кон’юнктури ринку; 6. імітаційне моделювання; 7. формування маркетингової інформаційної системи; 8. управлінське рішення з проблеми. При конкретному дослідженні окремі етапи можуть бути опущені залежно від обсягу і значущості вирішуваної проблеми. Проблема дослідження повинна бути чітко сформульована, адже вона визначає мету та пріоритети. При недосконалому формуванні проблеми, всі подальші дії, затрати часу і коштів можуть виявитися марними, якщо результати дослідження не зможуть вирішити поставлену проблему через її складність чи несформованість. Проблема повинна бути актуальною, важливою, можливою до вирішення або хоча б впливу на неї. Розроблення концепції дослідження включає визначення гіпотези, методу збору даних і обсягу вибірки. Гіпотеза – центральна ланка даного етапу, яка являє собою певне припущення, що вимагає підтвердження в результаті маркетингового дослідження. У гіпотезі містяться попередні пояснення тієї чи іншої події, вона повинна піддаватись кількісній перевірці. Формування гіпотези важливе з таких причин: - по-перше, для подальшої статистичної перевірки; - по-друге, для обмеження можливостей маніпуляції дослідника. Джерелом гіпотези є творче і логічне мислення, аналогії, вивчення відповідної літератури. Вибір методу збору даних залежить від етапу дослідження. При кабінетних дослідженнях використовуються методи економіко-математичного моделювання. Також дослідження проводяться на основі первинної та вторинної інформації. Первинна інформація – це дані, що одержуються в результаті спеціального проведення для вирішення конкретної маркетингової проблеми польових досліджень Вторинна інформація – це дані, зібрані раніше для цілей, що відрізняються від цілей конкретного маркетингового дослідження. Джерела вторинної інформації поділяються на: 1. внутрішні – документація (бюджети, звіти, рахунки, попередні дослідження тощо); 2. зовнішні. При проведенні вторинних досліджень значущість внутрішньої або зовнішньої інформації визначається залежно від цілей і об’єкту дослідження. Основними джерелами вторинної інформації є: § публікації національних і міжнародних офіційних організацій; § публікації державних органів, міністерств, органів місцевого самоврядування та організацій; § публікації торгово-промислових палат; § збірники статистичної інформації; § звіти та видання підприємств і організацій; § книги, повідомлення в журналах і газетах; § публікації навчальних, науково-дослідних, проектних інститутів і громадсько-наукових організацій, симпозіумів, конгресів, конференцій; § прайс-листи, каталоги, проспекти та інші публікації фірми; § матеріали консалтингових організацій. Як правило, чим достовірніша інформація, тим складніший, трудо- і фінансовомісткіший процес її одержання. Дослідження, виконані на основі вторинної інформації, як правило, є попередніми (оглядовими) і носять описовий характер. За допомогою таких досліджень можна визначити, наприклад, загальноекономічні характеристики ринку, національні та інші особливості при виході на новий ринок. Найпоширеніші методи збору первинної інформації наведено на Рис.
Рис. Методи збору первинних даних у маркетинговому дослідженні Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|