Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



У чому полягає суть маркетингових досліджень?

2. Визначіть основні принципи маркетингового дослідження.

3.З яких етапів складається процес маркетингового дослідження?

4. Опишіть послідовність здійснення маркетингового дослідження в підприємстві?

5. У чому полягає суть маркетингового середовища, з яких елементів воно складається?

7. Розкрийте суть поняття “мікросередовище”, опишіть його складові.

8. Що таке макросередовище, з яких елементів воно складається?

9. Визначіть суть системи маркетингової інформації та охарактеризуйте основні її підсистеми.

10. Розкрийте суть поняття “місткість ринку”, “насиченість ринку” і “ринкова частка підприємства”.

11. Які основні види і різновиди конкуренції існують?

12. Що є предметом і хто є об’єктом конкуренції?

13. Охарактеризуйте основні стратегії конкуренції.

14. Поясніть суть конкурентоспроможності товару?

15. Якими параметрами описується конкурентоспроможність товару?

16. Які показники конкурентоспроможності існують і як вони розраховуються?

17. Опишіть основні міжнародні критерії, за якими оцінюють конкурентоспроможність товару.

Тестові завдання.

1. Дослідження торговельних та розподільчих операцій включає:

1) вивчення сильних і слабких сторін конкуруючих товарів;

2) вивчення складу і характеристик споживачів;

3) вивчення тенденцій ділової активності, політики цін;

4) прогнозування обсягів реалізації та збуту продукції;

5) оцінку ефективності роботи засобів масової інформації.

2. Процес маркетингового дослідження розпочинається з:

1) аналізу даних;

2) аналізу вторинної інформації;

3) одержання первинної інформації;

4) розробки рекомендацій;

5) визначення проблеми, мети дослідження.

3. Мета дослідження, суть якої полягає в перевірці гіпотези про причинно-наслідковий зв‘язок, називається:

1) експериментальною;

2) пошуковою;

3) описовою;

4) остаточною;

5) попередньою.

4. До мікросередовища функціонування підприємства не належать:

1) контрактні аудиторії;

2) постачальники;

3) конкуренти;

4) клієнти;

5) науково-технічний прогрес.

5. Рівень купівельної спроможності споживачів належить до:

1) демографічних чинників макросередовища;

2) економічних чинників макросередовища;

3) соціальних чинників макросередовища;

4) політичних чинників макросередовища;

5) культурних чинників макросередовища.

6. Набір джерел і методичних засобів, які допомагають керівництву підприємства отримувати регулярну інформацію про події, які відбуваються у комерційному середовищі, називається:

1) системою внутрішньої звітності;

2) статистичним банком;

3) системою аналізу маркетингової інформації;

4) системою збору поточної маркетингової інформації;

5) банком моделей.

7. Метод збору первинних даних, який вимагає відбору порівнюваних між собою груп суб‘єктів, створення для цих груп різних обставин, контролю за змінними складовими та встановлення ступеня значущості відмінностей, за якими вели спостереження, називається:

1) спостереженням;

2) імітацією;

3) експериментом;

4) групуванням;

5) опитуванням.

8. Вторинна маркетингова інформація – це інформація:

1) для вирішення стратегічних питань;

2) зібрана раніше для вирішення інших питань;

3) для оцінки ефективності маркетингових заходів;

4) доступна для службового користування;

5) для вирішення тактичних й оперативних питань.

9. До внутрішніх джерел вторинної маркетингової інформації не належать:

1) дані про бюджет підприємства;

2) статистичні довідники;

3) рахунки клієнтів підприємства;

4) дані про збут продукції підприємства;

5) дані про прибутки та збитки підприємства.

10. За змістом маркетингова інформація поділяється на:

1) вихідну, контрольну;

2) вторинну, первинну;

3) внутрішню, зовнішню;

4) аналітичну, методологічну, фактичну;

5) стратегічну, тактичну, технологічну.

 


Читайте також:

  1. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  2. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  3. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  4. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  5. В чому полягає процес соціалізації?
  6. В чому полягає специфіка суспільних законів?
  7. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  8. Важливий механізм адаптації до стресу полягає в зміні зкспрессіі генів
  9. Вибір стратегій маркетингових комунікацій залежно від етапу ЖЦТ
  10. Види маркетингових досліджень
  11. Види маркетингових комунікацій та їх класифікація
  12. Види маркетингових стратегій за матрицею «Мак Кінсі».




Переглядів: 821

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система маркетингової інформації на туристичному підприємстві. | Тема 3. Структура ринку туристичних послуг.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.