Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види маркетингових досліджень

Сфера маркетингу Вид дослідження
Реклама дослідження споживацьких мотивацій дослідження рекламних текстів дослідження носіїв реклами вивчення ефективності рекламних звернень
Комерційна діяльність та її економічний аналіз коротко- та довготермінове прогнозування вивчення тенденцій ділової активності вивчення політики цін вивчення принципів розміщення підприємств і складів вивчення товарної номенклатури вивчення міжнародних ринків система інформування керівництва
Відповідальність компанії вивчення проблем інформування споживачів вивчення впливу на навколишнє середовище вивчення законодавчих обмежень в сфері реклами і стимулювання вивчення суспільних цінностей і проблем соціальної політики
Розробка товарів вивчення реакції на новий товар і його потенціал вивчення товарів конкурентів тестування товарів вивчення проблем створення упаковки
Збут та ринки вимірювання потенційних можливостей ринку аналіз розподілу часток ринку між компаніями вивчення характеристик ринку аналіз збуту визначення квот і територій збуту вивчення каналів розподілу пробний маркетинг Вивчення стратегій стимулювання збуту

 

Нарешті, аналіз маркетингової інформації, отриманої в результаті роботи трьох названих вище систем, забезпечує система забезпечення маркетингових рішень. Це набір баз даних і методик з відповідним програмним забезпеченням, що дозволяє інтерпретувати внутрішню і зовнішню інформацію для обґрунтування маркетингових рішень.

 

Питання 12: Провідні етапи маркетингового дослідження (визначення цілей і задач дослідження, розробка плану дослідження, збарання інформації, аналіз інформації, представлення результатів дослідження

Маркетингове дослідження – це систематична підготовка і проведення різних обстежень, аналіз отриманих даних і представлення результатів у виді, необхідному для рішення конкретних маркетингових задач. Не слід плутати маркетингове дослідженні і дослідження ринку; останнє виконується на конкретному сегменті ринку і представляє лише один можливий елемент МД. Більшість великих компаній має спеціальні дослідницькі підрозділи, що підкоряються віце-президентові по маркетингу.

Невеликі компанії для проведення досліджень можуть:

(1) залучати студентів і викладачів вищих навчальних закладів;

(2) використовувати послуги інформаційних мереж;

(3) вивчати досягнення конкурентів.

Звичайно бюджет маркетингових досліджень складає 1-2% обсягу продажів компанії; від 50 до 80% цих засобів витрачається в самому відділі, а інші йдуть на оплату послуг спеціалізованих компаній.


Читайте також:

  1. V. Етичні правила психологічних досліджень
  2. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
  3. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  4. Аналіз останніх досліджень та публікацій.
  5. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  6. Безробіття: результати досліджень
  7. Бюджетне фінансування наукових досліджень здійснюється шляхом базового та програмно-цільового фінансування.
  8. В плануванні й організації наукових досліджень в економіці використовуються програмно-цільові методи.
  9. В плануванні й організації наукових досліджень в економіці використовуються програмно-цільові методи.
  10. Вибір напрямку та послідовність виконання наукових досліджень
  11. Вибір стратегій маркетингових комунікацій залежно від етапу ЖЦТ
  12. Вивчення сімейної поведінки, як і міжособистісні стосунки та міжпоколінні зв’язки, знаходиться в центрі уваги макросоціологічних досліджень.




Переглядів: 847

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетингова інформаційна система і організація маркетингових досліджень | Етапи маркетингового дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.