Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетингова інформаційна система і організація маркетингових досліджень

Питання 9: Передумови зростання потреби організацій у маркетинговій інформації

Управління маркетинговою діяльністю базується на використанні різнобічної інформації, необхідної для прийняття рішень. Якість цих рішень практично цілком визначається якістю вихідної інформації. Потреба в маркетинговій інформації в Україні в умовах ринкової економіки зростає. Причиницього наступні:

1. Зростання динамічності і невизначеності в зовнішнім ринковому середовищі (прискорення НТП, загострення конкуренції). Необхідно збирати більше інформації і частіше її оновлювати.

2. Перехід від регіональних ринків до національних і світових. Треба знати законодавство інших країн, правила міжнародної торгівлі, дані про ринки, товари і конкурентів за кордоном.

3. Зростання ролі даних, одержаних у ході маркетингових досліджень. Раніше такі дослідження в країні практично не проводилися, тому відсутній досвід; у той же час вивчати потрібно вже не попит, а мотиви, інтереси покупців.

4. Необхідність приділяти більше уваги рекламі й іншим методам просування товарів. Потрібна інформація про виставки, ярмарки, презентації, і особливо дані про порівняльну ефективність конкретних методів просування.

Кожна компанія повинна з'ясувати, якого роду інформація необхідна їй насамперед, і відповідним чином спланувати маркетингову інформаційну систему.

Маркетингова інформаційна система (МІС)– це персонал, устаткування і процедури, які використовують для збору, обробки, збереження, аналізу і розподілу інформації, необхідної для прийняття маркетингових рішень.

Питання 10: Структура маркетингової інформаційної системи

 

 

Питання 11: Призначення підсистем внутрішньої звітності, маркетингового спостереження маркетингових досліджень, підтримки маркетингових рішень

Система внутрішньої звітності забезпечує зведення про замовлення, продажі, ціни, витратах, запаси, дебіторської і кредиторської заборгованості і т.п.

За допомогою цієї інформації перш за все виявляють виникаючі перед фірмою проблеми.

Сучасні інформаційні технології (хоча б пакети типу 1С-Підприємство) дозволяють підняти СВЗ на високий рівень,

наприклад, точні дані про продажі з усіх торговельних точок у той же день по мережах надходять у головний офіс і тут же планується виробництво саме тих товарів, що користуються попитом у даний момент.

Система маркетингового спостереженнянадає інформацію про ситуації на ринку в даний момент часу.

Найчастіше така інформація надходить до маркетологам відносно випадково з засобів масової інформації, спілкування з покупцями, постачальниками, дистрибьюторами, персоналом власної компанії. Щоб підвищити ефективність СМС, рекомендується:

1. Навчити і зацікавити безпосередньо зв'язаний із продажами персонал умінню помічати зміни, що відбуваються, і повідомляти про них маркетологам.

2.Заохочувати дистрибьюторів і роздрібних торговців, передавати у головний офіс всі істотні зауваження (наприклад, направляти копії всіх рахунків, що виписуються- як на свій товар, так і на товари конкурентів).

Зведення про конкурентів одержуємо, здобуваючи їхню продукцію, беручи участь у виставках, вивчаючи звіти які публікуються, розмовляючи з їх колишніми і нинішніми службовцями, аналізуючи ділову пресу й особливо рекламу.

3. Купувати необхідну інформацію в спеціалізованих консалтингових фірмах; це може бути дешевше, ніж шукати її самотужки.

4. Деякі фірми створюють власні центри маркетингової інформації, співробітники яких відслідковують новини в ЗМІ, узагальнюють і надають маркетологам.

Маркетингове спостереження може забезпечити інформацію, що вже існує в зовнішнім ринковому середовищі. Якщо ж необхідна для рішення конкретної проблеми інформація відсутня, необхідно виконувати спеціальні маркетингові дослідження.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  3. BANKING SYSTEM. Банковская система
  4. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  5. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  6. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  7. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  8. II. Організація і проведення спортивних походів
  9. II. Організація перевезень
  10. II. Організація перевезень
  11. III. центральная нервная система
  12. ISO9000. Як працює система управління якістю




Переглядів: 444

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Види маркетингових досліджень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.