Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 7. Система збутової політики туристичного підприємства.

Ключові поняття: елементи товароруху, товарорух, рівень каналу збуту, типи каналів збуту, ексклюзивний, селекційний розподіл, типи посередників, вертикальна маркетингова система, горизонтальна маркетингова система.

Питання для самоконтролю

1 .Визначіть суть товароруху, його мету.

2. З яких основних елементів складається товарорух?

3. Що таке “стандарти товароруху”?

4. Що таке канал розподілу?

5. Охарактеризуйте функції каналу розподілу.

6. Які Ви знаєте рівні каналу розподілу?

7. Дайте характеристику вертикальним, горизонтальним та багато­ка­нальним м маркетинговим системам.

8. Опишіть основні види роздрібної торгівлі.

Тести

1. Сукупність підприємств або окремих осіб, які виконують усі посередницькі функції з фізичного переміщення товарів і передачі будь-кому права власності на товари у процесі їх просування від виробника до споживача, називається:

1) елементом розподілу;

2) напрямом розподілу;

3) рівнем розподілу;

4) каналом розподілу;

5) системою розподілу.

2. Каналом прямого маркетингу називають:

А) однорівневий канал;

Б) дворівневий канал розподілу;

В) канал нульового рівня;

Г) трирівневий канал розподілу;

Д) багаторівневий канал розподілу.

3. Якщо товар, що реалізується, застосовується не багатьма споживачами в кількох галузях, то оптимальним для використання є канал:

1) нульовий;

2) однорівневий;

3) дворівневий;

4) трирівневий;

5) багаторівневий.

4. Якщо підприємство виходить зі своїм товаром на ринок, який ще до кінця не вивчений, то доцільно використовувати:

1) дворівневий канал розподілу;

2) багаторівневий канал розподілу;

3) канал нульового рівня;

4) однорівневий канал;

5) трирівневий канал розподілу.

Тема 9: ІННОВАЦІНЙ МЕТОДИ В МАРКЕТИНГУ.

План

1.Бенчмаркінг та його види.

2.Аутсортинг на підприємствах туристичної індустрії.

3.Фанчайзинг в діяльності підприємств індустрії гостинності.

4.Маркетингові війни.

Ключові слова: бенчмаркінг, аудсортинг, франчайзинг, франчайзі, франчайзер, маркетингова війна.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. III ПОЛІТИКИ.
  7. III. центральная нервная система
  8. ISO9000. Як працює система управління якістю
  9. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  10. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  11. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  12. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)




Переглядів: 627

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестові завдання. | Бенчмаркінг та його види.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.