Тема 7. Система збутової політики туристичного підприємства.
Ключові поняття: елементи товароруху, товарорух, рівень каналу збуту, типи каналів збуту, ексклюзивний, селекційний розподіл, типи посередників, вертикальна маркетингова система, горизонтальна маркетингова система.
Питання для самоконтролю
1 .Визначіть суть товароруху, його мету.
2. З яких основних елементів складається товарорух?
3. Що таке “стандарти товароруху”?
4. Що таке канал розподілу?
5. Охарактеризуйте функції каналу розподілу.
6. Які Ви знаєте рівні каналу розподілу?
7. Дайте характеристику вертикальним, горизонтальним та багатоканальним м маркетинговим системам.
8. Опишіть основні види роздрібної торгівлі.
Тести
1. Сукупність підприємств або окремих осіб, які виконують усі посередницькі функції з фізичного переміщення товарів і передачі будь-кому права власності на товари у процесі їх просування від виробника до споживача, називається:
1) елементом розподілу;
2) напрямом розподілу;
3) рівнем розподілу;
4) каналом розподілу;
5) системою розподілу.
2. Каналом прямого маркетингу називають:
А) однорівневий канал;
Б) дворівневий канал розподілу;
В) канал нульового рівня;
Г) трирівневий канал розподілу;
Д) багаторівневий канал розподілу.
3. Якщо товар, що реалізується, застосовується не багатьма споживачами в кількох галузях, то оптимальним для використання є канал:
1) нульовий;
2) однорівневий;
3) дворівневий;
4) трирівневий;
5) багаторівневий.
4. Якщо підприємство виходить зі своїм товаром на ринок, який ще до кінця не вивчений, то доцільно використовувати:
1) дворівневий канал розподілу;
2) багаторівневий канал розподілу;
3) канал нульового рівня;
4) однорівневий канал;
5) трирівневий канал розподілу.
Тема 9: ІННОВАЦІНЙ МЕТОДИ В МАРКЕТИНГУ.
План
1.Бенчмаркінг та його види.
2.Аутсортинг на підприємствах туристичної індустрії.
3.Фанчайзинг в діяльності підприємств індустрії гостинності.
4.Маркетингові війни.
Ключові слова: бенчмаркінг, аудсортинг, франчайзинг, франчайзі, франчайзер, маркетингова війна.