Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання.

1. До основних етапів життєвого циклу товару не належить етап:

1) розробки і впровадження;

2) занепаду;

3) зростання;

4) зрілості;

5) активності.

2. Етап впровадження товару на ринок характеризується:

1) надходженням на ринок першого зразка товару;

2) отриманням найвищих прибутків;

3) збільшенням обсягів витрат на комплекс маркетингових комунікацій;

4) різким збільшенням обсягів реалізації продукції;

5) зниженням темпів продажу товарів.

3. На етапі зрілості товару кількість конкурентів:

1) збільшується;

2) зменшується;

3) залишається незмінною;

4) невелика;

5) відсутня.

4. Зняття товару з ринку, пов‘язане з різким скороченням витрат на маркетинг з метою зменшення загальних витрат і збереженням прибутків на завершальних стадіях життєвого циклу товару, називається:

1) “виключенням ліній продукту”;

2) “концентрацією зусиль”;

3) “видоюванням”;

4) “збором врожаю”;

5) “посиленням ліній продукту”.

5. Поступове зниження витрат на виробництво і збут, а отже й зменшення обсягів продажу застарілого товару і можливе збереження ціни на нього називається:

1) “посиленням ліній продукту”;

2) “видоюванням”;

3) “концентрацією зусиль”;

4) “збором врожаю”;

5) “виключенням ліній продукту”.

6. Крива, яка дає графічний вираз збуту застарілого товару, що знову здобув популярність, називається:

1) традиційною;

2) поновлення;

3) тривалого захоплення;

4) класичною;

5) сезонною.

7. Крива захоплення відтворює життєвий цикл:

1) популярного товару зі сталим збутом протягом тривалого часу;

2) товару, що мав швидкий злет і падіння популярності;

3) товару, який добре реалізувався протягом окремих періодів;

4) товару, який не мав ринкового успіху;

5) товару, який продавався лише один рік.

8. Модифікація, що спрямована на збільшення споживання існуючого товару за рахунок залучення нових покупців, а також клієнтури конкурентів, називається модифікацією:

1) ринку;

2) товару;

3) реклами;

4) комплексу маркетингу;

5) системи інформації.

9. Модифікація, що спрямована на покращання споживчих властивостей продукції, називається модифікацією:

1) комплексу маркетингу;

2) товару;

3) ринку;

4) системи інформації;

5) реклами.

10. Зниження ціни на товар, розробка дієвішої реклами, застосування активних заходів із стимулювання збуту супроводжують модифікацію:

1) споживачів;

2) виробників;

3) комплексу маркетингових комунікацій;

4) ринку;

5) товару.


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Практичні завдання.
  11. V. Завдання.
  12. VIII. Домашнє завдання.




Переглядів: 473

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модифікація ринку, товару, комплексу маркетингу. | Тема 7. Система збутової політики туристичного підприємства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.