Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VIII. Домашнє завдання.

Прочитати в підручнику статтю "Карпатські гори". Підготувати відповіді на запитання після тексту.


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Кримські гори.

Мета. Ознайомити учнів із характерними особливостями Кримських гір: географічним положенням, кліматом, рослинним і тваринним світом, корисними копалинами, працею людей; розвивати спостережливість, уяву, уявлення, пам'ять, мову, мислення; виховувати любов до Батьківщини, екологічне ставлення до природи.

Обладнання. Ілюстрації "Кримські гори", малюнки, карта України, таблиця "Кримські гори", атласи, гербарії рослин.

Хід уроку

І. Підсумок фенологічних спостережень.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Фронтальне опитування. Перший варіант.

— Які гори розташовані на території України? (Карпатські і Кримські гори.)

— Які гори знаходяться найближче до нас? (Карпатські гори.)

2. Робота з контурною картою України та атласом.

— Покажіть гори Карпати.

— Знайдіть на карті найвищу точку Карпат. (Говерла.)

— В якій частині України розташовані Карпатські гори? (В західній частині України.)

3. Вікторина "Карпати".

За кожну правильну відповідь учйі одержують кружечок. Хто набере найбільшу кількість кружечків, стане переможцем вікторини. Запитання:

— Які річКи течуть у Карпатах? (Дністер, Тиса, Прут і т. д.)

— Яку течію мають річки Карпат? (Швидку, бурхливу.)

— Як називається рівнина в Карпатах? (Полонина.)

— Які рослини ростуть в Карпатах? (Бук, ялиця, едельвейс, сон-трава.)

— Які тварини зустрічаються в Карпатах? (Білка, олень благородний, дятли, вовк, лисиця.)

— Чим займається населення у гірській місцевості і на рівнинних ділянках? (Вівчарством, землеробством, створено санаторії, курорти, будинки відпочинку, розвинута деревообробна промисловість.)

 


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Практичні завдання.
  11. V. Домашнє завдання
  12. V. Домашнє завдання




Переглядів: 584

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Осмислення учнями знань. | III. Повідомлення теми і завдань уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.