Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модифікація ринку, товару, комплексу маркетингу.

Модифікація ринку спрямована на збільшення споживання існуючого товару за рахунок пошуку нових споживачів та нових сегментів ринку, способів стимулювання інтенсивного споживання товару клієнтами, перепозиціонувння товару з метою підкреслення його привабливості. Одним з заходів модифікації ринку може бути збільшення продажу товарів іншим категоріям споживачів.

Обсяг продажу може зрости і внаслідок стимулювання постійних покупці зробити повторні покупки. З цією метою застосовують такі види стратегій:

Ø Стимулюють споживачів використовувати цей товар (сік, який звикли пити зранку, переконують споживати і в інший час);

Ø Пробуджують інтерес до споживання великої кількості цих товарів в один і той самий час(томатну посту краще використовувати з іншими спеціями);

Ø Відшукують нові способи використання товару(підприємства, що виготовляють продукти харчування, можуть запропонувати нові рецепти приготування страв своїм покупцям);

Модифікація товару передбачає поліпшення якості, властивостей та зовнішнього оформлення. Стратегія поліпшення властивостей має на меті надати товару нових властивостей, які покращать його універсальність, нешкідливість та зручність. За рахунок модернізації товар набуває таких властивостей, які також розширюють сферу його застосування, підвищують зручність у користуванні, спрощують процес експлуатації. Можливість модернізації товару залежить багато в чому від рівня використання підприємством методів уніфікації та агрегування. Уніфікація дозволяє здійснювати технічне поліпшення товару без суттєвого зростання виробничих витрат. Агрегування сприяє розширенню сфери можливого застосування продукції.

Модифікація комплексу маркетингу передбачає залучення нових покупців, а також клієнтури конкурентів за рахунок таких заходів, як: зниження ціни на товар, розробка більш дійової реклами, застосування активних заходів з стимулювання збуту. Останнє передбачає матеріальне заохочення торгових агентів, надання торгових знижок, подарунки покупцям, призові конкурси, гарантування їх різноманітних послуг. Основою успішної діяльності на ринку є також ефективне використання збутової мережі з достатнім рекламним забезпеченням.

Питання для самоконтролю

1. Що таке життєвий цикл товару?

2. Перелічіть основні етапи життєвого циклу товару та охарактеризуйте їх.

3. Визначіть основні засади зняття товару з виробництва і ринку.

4. Які види життєвих циклів Вам відомі?

5. У чому полягає суть модифікації товару, ринку, комплексу маркетингу?

6. Які види стратегії використовують для стимулювання покупців робити повторні покупки?

7. У чому полягають проблеми модернізації товару і як їх можна вирішувати?


Читайте також:

  1. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  2. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  3. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  4. Амплітуда комплексуQRS.
  5. Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу
  6. АСУТП без керувального обчислювального комплексу.
  7. Б) підвищення стійкості інженерно – технічного комплексу
  8. Базові поняття теорії маркетингу. Потреби, їх класифікація. Чинники впливу на розвиток потреб.
  9. Вибір комплексу машин
  10. Вибір механізованого комплексу
  11. Вибір типу очисного механізованого комплексу
  12. Види маркетингу.




Переглядів: 4380

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Традиційна крива має чіткі періоди впровадження, зростання, зрілості і занепаду. | Тестові завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.