Традиційна крива має чіткі періоди впровадження, зростання, зрілості і занепаду.
Класична крива(бум) дає графічний вираз популярного продукту зі стабільним збутом протягом тривалого часу.
Крива захоплення(збільшення) відтворює життєвий цикл товару, що дав швидкий злет і падіння популярності.
Тривале захоплення(збільшення) має аналогічну криву за тим винятком, що збут триває в невеликих розмірах досить довго. За цих умов лише частина споживачів залишаються постійними прихильниками товару.
Сезонна крива(крива моди)стосується товару, який добре реалізується протягом окремих періодів.
Крива поновлення(ностальгії) стосується застарілого товару, що знову здобув популярність.
Крива провалу характеризує продукт, що взагалі не мав ринкового успіху.