Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фанчайзинг в діяльності підприємств індустрії гостинності.

Франчайзинг являє собою угоду, відповідно до якої, одна зі сторін, що називається франчайзером, передає іншій стороні, що називається франчайзі, право практикувати визначений бізнес відповідно до формату франчайзера і за встановлену плату. Згідно цього відбувається побудова мережі підприємств, яка розвивається у вигляді піраміди, де франчайзер стоїть на рівень вище, контролюючи діяльність усіх малих підприємств.

Основні принципи співпраці по франчайзингу :

1. франчайзер є власником торговельної марки;

2. франчайзер має перевірену бізнес-ідею;

3. франчайзі керує пунктом під вивіскою франчайзера як незалежний підприємець: його заробітком є прибуток від діяльності;

4. франчайзі є власником майна, що знаходиться в пункті продажу/надання послуги;

5. франчайзер передає франчайзі знання того, як власне необхідно вести діяльність (ноу-хау) ;

6. франчайзі сплачує вартість франшизи (одноразово), а також періодичні відрахування за користування з ноу-хау (безпосередньо у формі платежів або побічно в націнках на товар, що купуються у франчайзера) ;

7. франчайзі часто не має можливості самостійно визначати ціни товарів або послуг у своїй точці;

8. зазвичай франчайзі має можливість самостійно формувати асортимент, у рамках, визначених франчайзером;

9. принципи співпраці франчайзера і франчайзі регулює франчайзинговий договір, а інструкції, як власне вести діяльність, зібрані в операційному підручнику.

Залежно від кількості підприємств, якими володіє один франчайзі, виокремлюють такі види франчайзингу:

– одноелементний;

– багатоелементний;

– комбінаційний.

Одноелементний франчайзинг передбачає відкриття франчайзі лише одного франчайзингового підприємства за визначеною адресою. При даному виді франчайзингу франшиза може бути двох типів: виключною або невиключною. Виключна франшиза передбачає надання франчайзі виключного права її використання на певній території. Невиключна франшиза такого права не надає.

Багатоелементний франчайзинг надає франчайзі права відкривати на визначеній території більше одного франчайзингового підприємства (кількість та місцезнаходження підприємств зазначені умовами договору).

Комбінаційний франчайзинг означає, що франчайзі має право використовувати кілька різних франшиз в одному приміщенні. Прикладом комбінаційного франчайзингу є продаж напоїв Coca-Cola в McDonald’s.

Комбінаційний франчайзинг супроводжується низкою проблем, адже не всі торгові марки можуть співіснувати одна з одною. Це ускладнює процес поширення використання даного типу франчайзингу. Маркетингова війна – це процес конкурентної боротьби, який передбачає застосування системи mix-marketing стратегічного маркетингового планування в поєднанні з воєнними принципами для досягнення конкурентних переваг. Маркетингова війна є функцією конкуренції і ефективною стратегією завоювання, утримання та розвитку конкурентних переваг.


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. IV група- показники надійності підприємства
  12. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя




Переглядів: 827

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аутсортинг на підприємствах туристичної індустрії. | Маркетингові війни.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.