Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетингові війни.

В процесі маркетингових війн підприємства туристичної індустрії здійснюється пошук унікальності туристичного продукту, яка б забезпечувала їх споживчу цінність і відрізняла від інших. Саме навкруги унікальності ведуться основні маркетингові баталії і на її основі будуються стратегії конкурентної боротьби. Відома марка, під якою працює мале підприємство, яка зуміє привести кращу раціональну і емоціональну аргументацію, що саме її туристичний продукт володіє необхідними споживчими цінностями, і перемагає в маркетинговій війні.

Маркетингова війна малих підприємств туристичної індустрії ґрунтується на певних принципах, фундаментальними серед яких є:

 принцип сили;

 принцип комплексного планування;

 принцип концентрації ресурсів;

 принцип орієнтації на конкурентів;

 принцип перехоплення ініціативи;

 принцип гнучкості;

Проведений нами аналіз наукових доробок та механізмів конкурентної боротьби на ринку малого підприємництва туристичної індустрії можна стверджувати, що найбільш ефективною і поширеною “зброєю” у маркетингових війнах даних підприємств є: реклама, владні структури, ціна і знижки, чутки і система лобіювання

 

 
 

 


Рис. Складові маркетингових війн у діяльності малих підприємств туристичної індустрії*

 

Питання для самоконтролю.

1. У чому полягає сутність поняття бенчмаркінг?

2. Визначить основні характеристики бенчмаркінгу?

3. Охарактеризуйте основні етапи бенчмаркінгу?

4. Визанчіть сутність поняття аудсортинг?

5. Визначіь види аутсортингу та визначіть їх трактування?

6. У яких випадках ефективно використовувати аутсортинг?

7. Визначить основні принципи франчайзинг?

8. Перерахуйте основні види франчайзингу?

9. Визначте основні характеристики маркетингових війн?


Читайте також:

  1. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  2. Афро-азійський світ після Першої світової війни.
  3. Близький Схід під час Другої світової війни.
  4. Боротьба за союзників як провідна тенденція дипломатії в період війни.
  5. Вертикальні маркетингові системи
  6. Вертикальні маркетингові системи (ВМС)
  7. Види інформації, яка використовується в маркетинговій діяльності.
  8. Визначте місце України в планах імперіалістичних держав напередодні та на початку Першої Світової війни. В чому полягала трагедія українського народу в цій війні?
  9. Висвітліть положення України в роки першої світової війни.
  10. Геополітичні зміни у світі після першої світової війни. Паризька мирна конференція. Версальська система мирних договорів
  11. Глобальні маркетингові стратегії
  12. Горизонтальні маркетингові системи




Переглядів: 857

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фанчайзинг в діяльності підприємств індустрії гостинності. | Тестові завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.