Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Маркетингові війни.

В процесі маркетингових війн підприємства туристичної індустрії здійснюється пошук унікальності туристичного продукту, яка б забезпечувала їх споживчу цінність і відрізняла від інших. Саме навкруги унікальності ведуться основні маркетингові баталії і на її основі будуються стратегії конкурентної боротьби. Відома марка, під якою працює мале підприємство, яка зуміє привести кращу раціональну і емоціональну аргументацію, що саме її туристичний продукт володіє необхідними споживчими цінностями, і перемагає в маркетинговій війні.

Маркетингова війна малих підприємств туристичної індустрії ґрунтується на певних принципах, фундаментальними серед яких є:

 принцип сили;

 принцип комплексного планування;

 принцип концентрації ресурсів;

 принцип орієнтації на конкурентів;

 принцип перехоплення ініціативи;

 принцип гнучкості;

Проведений нами аналіз наукових доробок та механізмів конкурентної боротьби на ринку малого підприємництва туристичної індустрії можна стверджувати, що найбільш ефективною і поширеною “зброєю” у маркетингових війнах даних підприємств є: реклама, владні структури, ціна і знижки, чутки і система лобіювання

 

 
 

 


Рис. Складові маркетингових війн у діяльності малих підприємств туристичної індустрії*

 

Питання для самоконтролю.

1. У чому полягає сутність поняття бенчмаркінг?

2. Визначить основні характеристики бенчмаркінгу?

3. Охарактеризуйте основні етапи бенчмаркінгу?

4. Визанчіть сутність поняття аудсортинг?

5. Визначіь види аутсортингу та визначіть їх трактування?

6. У яких випадках ефективно використовувати аутсортинг?

7. Визначить основні принципи франчайзинг?

8. Перерахуйте основні види франчайзингу?

9. Визначте основні характеристики маркетингових війн?


Читайте також:

  1. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  2. Афро-азійський світ після Першої світової війни.
  3. Близький Схід під час Другої світової війни.
  4. Боротьба за союзників як провідна тенденція дипломатії в період війни.
  5. Вертикальні маркетингові системи
  6. Вертикальні маркетингові системи (ВМС)
  7. Види інформації, яка використовується в маркетинговій діяльності.
  8. Визначте місце України в планах імперіалістичних держав напередодні та на початку Першої Світової війни. В чому полягала трагедія українського народу в цій війні?
  9. Висвітліть положення України в роки першої світової війни.
  10. Геополітичні зміни у світі після першої світової війни. Паризька мирна конференція. Версальська система мирних договорів
  11. Глобальні маркетингові стратегії
  12. Горизонтальні маркетингові системи




Переглядів: 813

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фанчайзинг в діяльності підприємств індустрії гостинності. | Тестові завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.