Глобальні маркетингові стратегії
Можна виділити п'ять глобальних маркетингових стратегій, які визначають принципові рішення щодо вибору напряму розвитку фірми:
o стратегія інтернаціоналізації передбачає освоєння нових ринків;
o стратегія диверсифікації- освоєння виробництва нових товарів (у тому числі не пов'язаних з основними видами діяльності);
o стратегія сегментування - виробництво широкої гами товарів для різних груп споживачів;
o стратегія глобалізації - стандартизація продукції на основі визначення загальних характеристик ринків, які не залежать від особливостей країн;
o стратегія кооперації - взаємовигідна співпраця з іншими фірмами (створення закупівельних, дослідницьких, рекламних товариств, спільних марок).
Кожна глобальна стратегія вимагає подальшої конкретизації.
Базові стратегії
Базовими стратегіями розвитку, за М.Портером, є три стратегії:
o стратегія цінового лідерства;
o стратегія диференціації;
Читайте також: - III. Стратегії вибору комбінацій показників
- IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
- IY. Стратегії “асоційованого” ринку
- O стратегії диверсифікації.
- VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
- Адаптація організаційної структури до стратегії
- Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
- Альтернативні стратегії фінансування оборотних активів підприємства
- Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
- Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
- Базові конкурентні стратегії Портера
- Базові корпоративні стратегії
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|